فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در گفتگو با بسیج:

باور توان داخلی و مدیریت یکپارچه اقتصادی راهکار برون رفت از مشکلات/ 9 دی تجلی انسجام ملی در برابر دشمنان بود

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول 4 دهه گفت: خوشبختانه ایران جزو پنج کشور ثروتمند دنیا است که باور توان داخلی و مدیریت یکپارچه اقتصادی در بخش های مختلف مطمئنا مشکلات اقتصادی مرتفع می کند.
کد خبر: ۹۰۹۵۲۴۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲

سردار پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به اهمیت پرداختن به حماسه نهم دی ماه گفت: حماسه نهم دی در واقع یک حرکت عظیم مردمی و حماسی بود که هیچ گاه از ذهن تاریخ فراموش نخواهد شد.

وی افزود: در نهم دی یک حرکت توأمان با بصیرت اتفاق افتاد که تصادفی نبود؛ این حرکت عظیم بیانگر این است که بین مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب و خود انقلاب یک پیوندی ناگسستنی وجود دارد. انسان در اینگونه حوادث این موضوع را با چشم بینای خود می بیند.

سردار پاسدار کریمی ادامه داد: بر خلاف برخی که تصور می کنند مردم از مشکلات خسته شده و به صحنه نمی آیند، مردم را با قوت تر از همیشه در صحنه می‌بینیم و چنان حماسه ای خلق می کنند که تمام محاسبات دشمن را بر هم می ریزند.

وی افزود: حرکت نهم دی به عنوان یک سرمایه اجتماعی باید پاس داشته شود؛ در حقیقت برای حفظ انقلاب اسلامی و پیشبرد آن باید نگه داری شود و در این زمینه مسئولین نقش اساسی و کلیدی دارند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تأکید کرد: یکی از شعارهای مهم حضرت امام خمینی(ره) که خوب است امروز برای همه ما الگو باشد، این است که ما همه نوکر مردم هستیم و باید نقش نوکری را برای آنان داشته باشیم، متأسفانه رفتارهای برخی از ما مسئولان برای مردم مقبول نیست، رفتارهای که با اشرافی‌گری همراه است، ریخت و پاش های بی مورد و بی موالاتی ها یا خدای ناکرده عمل نکردن به وظیفه را می توان عنوان کرد.

وی افزود: ملت ما امروز باور دارد که می تواند روی پای خود بایستد، مسئولین هم باید این باور را داشته باشند و تکیه به درون را الگوی رفتارهای خود قرار بدهند تا جایی که این باور را در مردم هم تقویت کنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان داشت: سرمایه های اصلی انقلاب مردم هستند، مردمی که در طول تاریخ انقلاب همه هزینه ها را پرداخت کردند؛ همین مردم هستند که راه انقلاب اسلامی را ادامه خواهند داد.

وی افزود: سرمایه عظیم مردمی در کشور سرمایه کمی نیست لذا بایستی رضایتمندی مردم را داشته باشیم و آن هم با گذاشتن تمام وقت و ذکر ما خدمت و کار برای مردم باشد، تحقق پیدا نخواهد کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: امروزه با توجه به مشکلات و چالش‌هایی که در اثر بی توجهی به وجود آمده است،  باید منویات رهبر معظم انقلاب را جامه عمل بپوشانیم مخصوصا در حوزه مشکلات معیشتی که سال‌هاست مقام معظم رهبری زنگ خطر اقتصادی را به صدا درآورده و نسخه اقتصاد مقاومتی را برای رفع آن مطرح کرده اند، تنها راه برون رفت تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: رهبری نقطه ضعفمان را در اقتصاد سالهاست مطرح کرده اند و انتظار می رود مسئولین فرصت ها را از دست ندهند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: البته امروز هنوز دیر نشده است و تحریم ها را به عنوان یک فرصت می دانیم که از آن برای رفع نقاط ضعفمان باید از آن بهره بگیریم.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول 4 دهه گفت: خوشبختانه ایران جزو پنج کشور ثروتمند دنیا است که هم از نظر منابع زیرزمینی، معادن، طبیعی، فرهیختگان، نخبگان و جوانان نخبه زیادی را در اختیار داریم که اگر اینها همه با هم مدیریت بشوند، مطمئنا از مشکلات اقتصادی به راحتی عبور می کنیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: تمدن اسلامی که حضرت امام خمینی(ره) برای ملت ایران ترسیم کرده اند و مقام معظم رهبری هم ویژه آن را مورد تأکید دارند، با تکیه به توان داخلی قابل دسترس است که این گفتمان نشان از این دارد که ما مردم همیشه پای کار هستیم و شما مسئولین هم باید محکم بمانید و دست در دست یکدیگر و توکل به خدا و ارزش های انقلاب و پیروی از خط امام خمینی(ره) و رهبری و الگو گرفتن از شهدای انقلاب قطعا موانع پیش‌رو را پشت سر خواهیم گذاشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دیر نیست که تمدن اسلامی به دست ملت بصیر و هوشیار ایران در ایران اسلامی به نمایندگی از مردم دنیا استقرار پیدا کند و الگویی برای همه مستضعفین عالم باشد.

ارسال نظرات