مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه کوهبنان
مهدی فقیهی تاکید کرد انقلاب ما به تمامه حق و کامل است که معیار و وسیله سنجش برای همگان قرار گرفته است باید قلبی و زبانی انقلابی باشیم و خودمان را با انقلاب وفق بدهیم .
کد خبر: ۹۰۹۵۲۷۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان, حجت الاسلام مهدی فقیهی مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کوهبنان در مراسم ۹  دی گفت  در بعد جهانی انقلاب  حضرت امام فرمود انقلاب ما انفجار نور بود چرا که انقلاب ما حق و خدایی است امروز صدای انقلاب به جای جای جهان رسیده لذا انقلاب اسلامی الگویی مردم یمن ،سوریه ،عراق و بحرین انقلاب اسلامی است .

وی تاکید کرد انقلاب ما به تمامه حق و کامل است که معیار و وسیله سنجش برای همگان قرار گرفته است باید قلبی و زبانی انقلابی باشیم و خودمان را با انقلاب وفق بدهیم .

ایشان خاطر نشان کرد انقلاب ماندگار خواهد ماند اما دشمن دست از تعدی و نقشه بر نمی دارد لذا باید مواظب باشیم هر ده سال یک فتنه ایجاد می کند که در سال 78 شاهد این فتنه بودیم .

وی تاکید کرد در سال 88 فتنه ها و هجمه ها گسترده تر شد و عمود خمیه انقلاب را نشانه گرفتند باید دینداری را با ولایت عجین کنیم .

ایشان تصریح نمود عمود انقلاب ولایت فقیه است در سال 88تقلب در انتخابات بهانه بود آنان ولی فقیه را نشانه گرفته بودند .

حجت الاسلام فقیهی ابراز داشت آرزوی ما رفع حصر است اما از طریق قانون و عدالت با آنان برخورد شود  باید از مردم و انقلاب عذر خواهی کنند.

وی بیان داشت سران فتنه مزدور آمریکا هستند البته سال 98سال مهمی است که دشمنان بدنبال ناامید کردن و کنار زدن مردم هستند تا مردم در مقابل انقلاب بایستند مواظب باشیم سال98 سال سرنوشت سازی است .

ایشان افزود آمریکا و اسرائیل بدنبال ایجاد ناامیدی در بین مردم هستند البته آنان هزینه های هنگفتی در منطقه برای رسیدن به اهداف شوم خود می کنند در حالی که انسان هایی فقیر فراوانی در درون کشور خود دارند البته آمریکا رو به افول است .

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کوهبنان ادامه داد باید مواظب باشیم همدلی، یک صدا بودن و وحدت مسوولان و مردم می تواند فتنه ها را از بین ببرد .

وی تاکید کرد مواظب باشیم ناامید کردن مردم خدمت به دشمنان است  مردم ممکن است مطالباتی از مسوولان داشته باشند که مسوولان باید ببشتر توجه کنند .

ایشان گفت در مساله تعزیزات با کمبود نیرو در شهرستان مواجه هستیم که شهردای بایستی بازارچه تنظیم بازار  و جمعه بازار در مرکز شهرستان راه اندازی کند تا برخی از مشکلات اقتصادی مردم کاهش پیدا کند . 

ارسال نظرات