تقی زاده حسین
قدمی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی باچاشنی بصیرت افزایی
حضور محمدرضا حدادپورنویسنده رمانهای مستند -داستانی در اراک و آیین معرفی و جشن امضای کتاب « کف خیابون » باحضور خالق اثر در اراک
کد خبر: ۹۰۹۵۲۸۸
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از اراک ، حوزه شهید بهشتی به مناسبت هفته بصیرت و همچنین در راستای ترویج فرهنگ کتاب خوانی از نویسنده کتاب کف خیابون دعوت بعمل آورده است.
به گزارش خبرنگار ما روز پنچ شنبه 6 دیماه سال جاری نوینسنده این کتاب ساعت 16 به اراک می آید تا در جشن امضا ومعرفی اثر خود حضور پیدا کند.
محمدرضا حدادپور جهرمی که نویسنده آثار : حیفا ، تب مژگان ، چرا شیعه هستم ؟ ، دفترچه نیم سوخته یک تکفیری و ... نیز می باشد ، قرار است در کتاب طلاییه اراک ، ابتدای خیابان محسنی حاضر شود .
وی که معروف به نویسنده کتاب های امنیتی نیز می باشد . در یکی از مصاحبه های خود گفته بود : بعد از بررسی و همفکری های زیاد متوجه شدیم
(ما در سه حوزه با وجود اینکه همه در موردش صحبت می کنند، اما ورود تخصصی یا نیست یا آثار خیلی سنگین است و به صورت کلی، مغفول مانده است اظهار داشت: ما در این مورد یک طرحی را طراحی کردیم که هر سه موضوع را پوشش دهد؛ استراتژی، واژه مقدس و کلمه بسیار بسیار مهم امنیت و زن سه موضوع مورد نظر ما بود). (منبع خبرگزاری موج)
کف خیابون ، عنوان مستند داستانی است که به بررسی رویداد های سال 88 پرداخته و نوسط مولف جمع آوری شده.
این کتاب در قالب رمان به رشته تحریر کشیده شده و در سال 95 در کانال تلگرامیش منتشر می نموده است .
متن کتاب به زبان مهاوره و خیلی بی تکلف نگارش یافته که می توان ارتباط خوبی با آن برقرا کرد/
ارسال نظرات