مراسم نهمین سالروز حماسه نهم دی با حضور پرشور مردم ولایی گناباد برگزار شد

مردم انقلابی شهرستان گناباد مانند سایر نقاط اسلامی با حضور پرشور خود در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان بار دیگر ضمن ابراز برائت از فتنه گران با آرمان‌های مقام معظم رهبری بیعت کردند.
کد خبر: ۹۰۹۵۳۱۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت السلام والمسلمین اسلامی، امام جمعه موقت شهرستان در این گردهمایی بروز فتنه‌ها در جوامع دینی را سنت لایتغیر الهی دانست که سبب می‌شود میزان ایمان واقعی بندگان آزموده شود.

اسلامی با اشاره به فرمایشات معصومین، جنگ‌های زمان، ولی جامعه اسلامی را با منافقین دانست که لازمه حضور و مجاهده در این راه بصیرت و ولایتمداری عملی است.

وی در ادامه با اشاره به موفقیت‌های انقلاب اسلامی در منطقه غرب آسیا در طول چهار دهه علی رغم هزینه‌های چند تریلونی استکبار جهانی، طرح‌های متعدد غرب به ویژه امریکا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را برنامه ریزی جهت کند کردن این پیشرفت‌ها دانست که به قوه الهی تاکنون در این مسیر ناموفق بوده است.

امام جمعه موقت گناباد برنامه ریزی برای فتنه ۸۸ را ثمره یک کار ده ساله دانست که بر اساس مستندات و شواهد موجود استکبار جهانی با یک ادعای دروغ یعنی تقلب به دنبال ضربه زدن به اساس نظام اسلامی بود، ولی با پافشاری مقام معظم رهبری بر صیانت از رای مردم و دفاع از جمهوریت نظام و همراهی مردم در دفاع از ارزش‌ها که تجلی آن در حماسه نهم دی ۸۸ خود را نشان داد، این دسیسه نیز با شکست مواجه شد.

وی در ادامه برنامه اخیر امریکا را ایجاد گسست بین امام و امت با استفاده از بروز مشکلات اقتصادی دانست که متاسفانه برخی از داخلی‌ها نیز با گرا دادن به دشمن در این زمینه با او همکاری دارند.

اسلامی در پایان راه حل برون رفت از معضلات اقتصادی را تکیه بر اقتصاد مقاومتی، استفاده از مدیران جهادی و تبعیت از فرمایشات رهبری معظم انقلاب دانست، زیرا تجربه نشان داده است در عرصه‌های دفاعی که این شاخصه‌ها عملیاتی شده شاهد رشد چشمگیری علی رغم تحریم‌های شدید هستیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها