امام جمعه ازنا با بیان اینکه عقل و بصیرت دو نشانه و شاخصه نگهداشت اسلام است گفت: از دولت توقع داریم شرایط حساس کشور را مثل مردم بصیر درک کند، مسیر خدمت را طی کنند و خدمت جهادی داشته باشد.
کد خبر: ۹۰۹۵۳۴۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام‌ علی سپهوند  امروز در مراسم بزرگداشت ۹دی در شهرستان ازنا اظهار داشت: مقام معظم رهبری از آغازین روزهای رهبری خود تذکر دادند که هر ۱۰سال یکبار دشمنان نظام برنامه کلان براندازی را در برنامه خوددارند.

 

وی بابیان اینکه فتنه سال ۷۸ نیز باتدبیر مقام معظم رهبری، همت و نگاه مردم شریف برملا شد افزود: مسئله فتنه از نگاه قرآن بسیار مهم است و افرادی که فتنه ایجاد می‌کنند مسئولیت سنگینی دارند.

 

امام جمعه ازنا تصریح کرد: فتنه۸۸ در ابتدا توطئه بود و با ورود انگلیس و دشمنان هدایت میشد، آن چیزی که سبب فتنه شدن این موضوع شد مسببان داخلی بودند؛ سران فتنه موسوی و کروبی به خاطر عدم التزام آن‌ها به ولایت مداری و در واقع پست طلبی از جریان ناب انقلاب کنار رفتند و مسبب فتنه شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: پست طلبی سران فتنه با آن برنامه‌ها گره خورد و پست طلبی سران فتنه و گناه چند برابری بر گردن اینها افتاد؛ این افراد عمر خود را به بطالت گذراندن و به آن‌ها میگوییم ننگ بر شما باد که پست طلبی را ارجح دانستید و باعث فتنه و اختلاف شدید.

 

سپهوند خطاب به موسوی و کروبی عنوان کرد: ما به نمایندگی از مردم میگوییم به دامن مردم برگردید که شاید مورد عفو رهبری و مردم قرار بگیرید که اگر این کار را نکنید با عاقبت طلحه و زبیر عجین شده و عاقبت شر خواهید شد.

 

وی گفت: رئیس جمهور اسلامی ایران نباید مواضع اش بی‌طرفانه باشد؛ نطق برخی نمایندگان را در رسانه ها دیدیم و آن نمایندگانی که ادعای انقلابی گری شان می‌آید باید موضع بگیرند تا عدم حضور و حضورشان مشخص باشد.

 

امام جمعه ازنا اظهار داشت: رهبر انقلاب نشان داد که شایسته این سکان‌داری است و توانسته است این کشتی را از گردنه‌های سرسخت عبور بدهد؛ مردم انقلابی و ولایتمدار در فتنه ۸۸ نشان دادند که عقل دارند، بصیر هستند و حفظ نظام و سربلندی را اولویت اصلی خود قراردادند.

 

وی با اشاره به اینکه عقل و بصیرت دو نشانه و شاخصه نگاه‌داشتن اسلام است بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در خصوص سال ۹۸ تذکر دادند و بدانید تا اسلام است فتنه و دشمنی وجود دارد و ما باید بصیر و هوشیار باشیم؛ ما از دولت توقع داریم که شرایط حساس کشور را مثل مردم بصیر درک کند، مسیر خدمت را طی کنند و خدمت جهادی داشته باشند.

 

سپهوند افزود: جریان فتنه مربوط به سال ۸۸ است که گروهی منحرف شدند ولی با تمام گناهانشان اگر نادم شوند و به دامن انقلاب برگردند ممکن است مورد عفو مقام معظم انقلاب قرار بگیرند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات