نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه باید مسئله خدمت جای قدرت را بگیرد گفت: مسئولی که به خانواده شهدا توهین کرد یا به جای برنامه ریزی برای تامین معیشت مردم به فکر رفاه خود بود این مسئول در شان انقلاب و نظام نیست.
کد خبر: ۹۰۹۵۳۴۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی که در مسجد جامع پلدختر برگزار شد با تاکید براینکه مردم لرستان و پلدختر در مقابله با فتنه پیشتاز هستند اظهار داشت: مردم پلدختر در دوران دفاع مقدس خط مقدم بودند و در ولایتمداری و بصیرت بخشی کارنامه عالی دارند.

 

وی با بیان اینکه امروز پیشرفت موشکی ایران مرهون تلاش و ایثار جوانان انقلابی است و ترس آمریکا و استکبار از همین قدرت است افزود: فتنه 88 نتیجه برنامه‌ریزی‌های هشت ماهه فتنه گران بود، آنها با سوء استفاده از ادعای تقلب در انتخابات، تهمت به نظام زدند و با حرمت شکنی هر جنایتی را در این راستا انجام دادند.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان تصریح کرد: فتنه گرها با آتش زدن یک جوان و کف زدن و با بی اعتنایی به ارزش ها، به آتش زدن مساجد اقدام کردند و حرمت عاشورا را حفظ نکردند که این نمونه اعمال از اقدامات داعشی بدتر است؛ ما دیدیم که در فتنه 88 پس از برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری دشمنان داخلی و خارجی دست به دست هم دادند و تمام توان خود را کار گرفتند تا به نظام ضربه بزنند.

 

وی با بیان اینکه در فتنه 88 در حقیقت دشمنان خارجی و فتنه‌گران داخلی دو لبه یک قیچی شدند که می‌خواستند نظام را قطع کنند عنوان کرد: استکبار جهانی به ویژه آمریکا صحنه گردانان فتنه 88 بودند و ضد انقلاب، سلطنت‌ طلب‌ها، معاندین نظام، عده‌ای ساده لوح، فتنه گر و خواص بی‌بصیرت نیز در داخل با آنها همکاری می‌کردند.

 

میرعمادی با اشاره به اینکه فتنه گران با عملشان نشان دادند که پست تر از ملی گراها هستند گفت: دشمنان هیچ اعتقادی به خدا، قرآن، ارزش‌ها، انقلاب، نظام، شهدا و ایران اسلامی ندارند بنابراین به صورت خودجوش و به دفاع از آرمان ها، ارزش ها و ولایت در صحنه حاضر و فتنه را خنثی کردند.

 

وی با تاکید براینکه مردم لرستان پیشتاز مقابله با فتنه گرها هستند خاطرنشان کرد: مردم با بصیرت، مومن و انقلابی لرستان از جمله پلدختر روز هشتم دی به صورت خودجوش به خیابان ها آمدند و حماسه بصیرت را خلق کردند.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با انتقاد از وضعیت سخت اقتصادی و فشار برمردم اظهار داشت: دوران سکوت دیگر تمام شده زیرا در برهه ای سکوت کردیم که فتنه 88 به وجود آمد و انقلاب با مشکلاتی مواجه شد؛ مردم بایستی خیانت ها، فساد و کوتاهی ها را اعلام و انقلابی اقدام کنند و مسئولان با داشتن روحیه انقلابی وخدمتگزاری به مردم خدمت بی منت کنند.

 

میرعمادی با تاکید براینکه مسئله خدمت بایستی جای قدرت را بگیرد تصریح کرد: مسئولی که به خانواده شهدا توهین کرد و به جای خدمت مبادرت به خیانت کرد یا به جای برنامه ریزی برای تامین معیشت مردم به فکر رفاه خود بود این مسئول در شان انقلاب ونظام نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات