خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه گنبد :

ولایتمداران بصیرت افزایی کنند تا تاریخ تحریف نشود

نماینده ولی فقیه سپاه گنبد گفت: ایران ، فرانسه و اسرائیل نیست که مردم پشت حکومتشان نباشند ، اینجا به پشتوانه ولایت فقیه معادلات بین المللی را تغییر به نفع اسلام می دهند.
کد خبر: ۹۰۹۵۴۴۸
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام دیلم نماینده  ولی فقیه در سپاه گنبد در شهرگلیداغ شهرستان مراوه تپه و در جمع مردم این شهرستان به مناسبت 9دی ضمن گرامیداشت این روز گفت: نیروی انقلابی مقابل فتنه همانند کوه است و تردیدی به دلش وارد نخواهد شد از این رو ولایتمداران بصیرت افزایی کنند تا تاریخ تحریف نشود .

وی افزود: ایران ، فرانسه و اسرائیل نیست که مردم پشت حکومتشان نباشند ، اینجا به پشتوانه ولایت فقیه معادلات بین المللی را تغییر به نفع اسلام می دهند.

سخنران برنامه 9دی شهرستان مراوه تپه  تصریح کرد: نگاه قرآنی دستور می دهد که باید مقابل مشرکان بایستیم و همین نگاه ۴۰ سال به ما عزت داده است.

نماینده ولی فقیه سپاه گنبد با بیان اینکه خداوند وعده پیروزی را به امت اسلامی داده خاطرنشان کرد: بزرگترین معروف اقامه حق و یاری حکومت اسلامی است و علت اینکه می بینید ۴۰ سال دشمن در حال به پا کردن فتنه های مختلف در ایران اسلامی بوده ، نظام الهی ماست و تاب گسترش معنویت را در سایر ملت ها ندارد.

دیلم امنیت ، دین داری ، وحدت و بصیرت در مراوه تپه را از برکات نظام اسلامی دانست و یادآور شد: ژنرال های استکبار از ابتدای انقلاب سیلی فرماندهانی مثل همت ها،باقری ها و باکری ها وامروز امثال حاج قاسم سلیمانی ها را خورده اند و ازین پس هم بر روی دهانشان خورد خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه امام خامنه ای رهبر شیعه ، سنی و اهل کتاب ایران است و سال۸۸ قاطعانه از رای ملت دفاع کرد گفت: دشمن با ایجاد خدشه به سپاه و نیروهای انتظامی و مسئولین به دنبال این است که مردم را متفرق کند.

سخنران برنامه 9دی شهرستان مراوه تپه در پایان بیان کرد: خط بطلان فتنه گران عبور از خط قرمز شیعه و سنی یعنی اهانت به دستگاه سیدالشهدا بود.

خبرنگار افتخاری شهرستان مرزی مراوه تپه مهدی شاهرودیان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار