خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان
حجت الاسلام غلامرضا عرب مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان گفت : مردم بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی از ابتدای انقلاب تا کنون همیشه پشتیبان ولی فقیه بوده اند و این را در صحنه های مختلف نشان داده اند.
کد خبر: ۹۰۹۵۵۰۶
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه ی امام صادق (علیه السلام) اصفهان ، حجت الاسلام عرب مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمع ائمه ی جماعات و فرماندهان پایگاه های مقاوت که در مسجد المهدی به مناسبت 9 دی برگزار شد به فرمایش گهربار امام علی (علیه السلام) اشاره کرد و گفت : کوری چشم بهتر از این است که انسان راه و مسیر را تشخیص ندهد که هم خودش گمراه شود و هم عده ای را به گمراهی بکشد.

وی در ادامه افزود : انقلاب 40 ساله اسلامی ایران از ابتدا تا کنون غائله ها و فتنه های گوناگونی را با موفقیت پشت سر گذاشته است و دنیای استکبار که از روز اول پیروزی این نهضت برعلیه آن این توطئه ها را تدوین کرده و عملیاتی نموده است شکست را در همه ی این زمینه ها پذیرفته است از غائله های تجزیه طلبانه ی اول انقلاب ، ترور شخصیت های تراز اول انقلاب ،دولت لیبرال ها، جنگ 8 ساله تحمیلی ، فتنه های سال 88،78 و 96 تماما در این میدان ها پیروز میدان ، انقلاب اسلامی و شکست خورده ی آنها دنیای استکباری به سردمداری آمریکاست و این مهم با بصیرت انقلابی مردم محقق شده و الحق که امام راحل بجا فرموده اند که مردم عصر ما از مردم عصر رسول الله و امیرالمومنین (علیهما السلام) بهتر هستند چون که اهل بصیرت هستند و تبعیت از ولایت را بر خود واجب می دانند.

وی در ادامه تأکید کرد : بیشترین اذیت و آزار پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت از مسلمانان بی بصیرت صورت گرفت و الا سرنوشت بهتری برای اسلام رقم می خورد و ائمه ی ما تماما به مسلخ شهادت نمی رفتند چرا ؟ چون که مسلمان آن عصر در ایمان به اهل بیت مستحکم نیست تا برای دفاع از آن از همه ی هستی اش بگذرد.

حجت الاسلام عرب گفت : حادثه ی 9 دی در دفاع مردم از همان اعتقادات و ارزشهای الهی به وجود آمد وقتی هتک حرمت به ساحت اهل بیت و امام حسین (ع) و عزاداران ایشان رسید، دیگر صبر مردم به سر آمد و خیل عظیم مردم جهت سرکوب فتنه گر منافق با تمام وجود ایستاد و سیل خروشانی شد که فتنه و فتنه گر را با خود برد.

وی در پایان گفت : انشاالله این بصیرت انقلابی همیشه در مردم پایدار بماند تا هیچ کس جرأت تعرض به انقلاب و نظام اسلامی را به خودش ندهد و پرچم عزیز اسلام در اقصی نقاط جهان به اهتزاز در آید به امید آن روز مبارک.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار