پدر شهید مدافع حرم حسین معز غلامی در يادواره سوره هاي سرخ:

خانواده شهدا از عملکرد دولت و متولیان فرهنگی در بیان سیره شهدا راضی نیستند

پدر شهید مدافع حرم حسین معز غلامی گفت: ما خانواده های شهدا به هیچ وجه از عملکرد دولت، صدا و سیما و متولیان فرهنگی کشور در زمینه انعکاس فرهنگ شهادت و پرداختن به برنامه های قرآنی راضی نیستیم.
کد خبر: ۹۰۹۵۵۴۳
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۱

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، پدر شهید مدافع حرم حسین معز غلامی در ششمين يادواره سوره هاي سرخ با عنوان "شهدای قرآنی، پرچمداران بصیرت"با انتقاد از عملکرد ضعیف دستگاه های فرهنگی در بیان سیره شهدا، اظهار داشت: ما خانواده های شهدا به هیچ وجه از عملکرد دولت، صدا و سیما و متولیان فرهنگی کشور در زمینه انعکاس فرهنگ شهادت و پرداختن به برنامه های قرآنی راضی نیستیم.

وی تصریح کرد: برخی اوقات مسئولین این نهادها تصمیماتی می گیرند که ما احساس می کنیم اینها با قصد و نیت کاری می کنند که شهدا فراموش شوند!

پدر این شهید والامقامدر تشریح ابعاد شخصیتی فرزند شهیدش گفت: حسین از شش سالگی روخوانی قرآن کریم را آغاز کرد و از سن 9 سالگی نیز مشغول حفظ قرآن شد تا جایی که روزانه یک صفحه از قرآن را حفظ می کرد و به معنای واقعی با کلام الله مأنوس می شد.

 وی در پایان اذعان کرد: فرزند من می توانست در آینده ای نزدیک به یکی از افتخارات قرآنی کشور تبدیل شود اما در 23 سالگی توسط گروه های تکفیری، مظلومانه به فیض شهادت رسید؛ حسین در سن 16 سالگی و در جریان آشوب های سال 88 مورد ضرب و شتم فتنه گران قرار می گیرد و کتفش دچار شکستگی می شود.

ارسال نظرات