سرهنگ پاسدار رجبی گفت:نهم دی روز غلبه حق برباطل بود. روز خروش ملت اسلامی و آشکار کردن حقانیت در برابر اهانت‌ها و حرمت‌شکنی‌های عده‌ای بی بصیرت و یا دل سپرده و وابسته به اجانب نسبت به عقاید تشیع در روز عاشورای حسینی است.
کد خبر: ۹۰۹۵۵۸۰
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرنگارافتخاری خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛سرهنگ پاسدارحسین رجبی معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی در جمع بسیجیان حوزه شهدای میلاجرد گفت:ملت ايران اسلامی همواره ثابت کردند که هيچ‌گاه نظام اسلامی را که برگرفته از آموزه‌هاي معنوی و اعتقادي مکتب شيعي است، تنها نمي‌گذارند.

وی افزود: چشم انداز انقلاب اسلامی، ادامه اهل بیت و سیدالشهدا(ع) و امام راحل (ره) است، ملت با حماسه ۹ دی به بیگانگان و سرسپردگان داخلی اعلام کردند که فتنه‌ها نمی‌تواند آن‌ها از مسیر انقلاب منحرف کند.

سرهنگ پاسداررجبی اظهارکرد:در شرایطی که 8 ماه کشور دچار آشوب و التهاب شده بود، برخی فتنه گران که دسته‌ای بیگانه و دسته‌ای بی بصیرت و خواص را شامل می‌شدند، در صدد فتنه گری برآمدند.

وی بیان کرد:حماسه ۹ دی نشان داد ملت با وجود تمام کمبود ها و نارسائی ها و ضعف ها هرگز انقلابی که با خون هزاران هزار شهید آبیاری و به ثمر رسیده را به دست دشمن نخواهد سپرد.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد:آشوب و خیانت عده ای از خواص و افرادی که روزگاری در مسیر امام (ره)و انقلاب بوده اند و در مقطعی حساس پشت به جبهه انقلاب و رو به دشمن لبخند می زنند،به مراتب تاسف بارتر، دردناک تر و خطرناک تر از دشمن در جبهه مقابل است.

وی عنوان کرد: حرکت عظیم و مردمی 9 دی بعد از واقعه هتک حرمت عمال فتنه در عاشورای سال 88 روی داد و مردمی که از اهانت‌ها و فتنه‌گری‌های 8 ماهه خسته شده بودند به خیابانها آمده و برای پاسداری از اعتقادات دینی و آرمان‌های انقلاب شعار سر دادند.

وی خاطرنشان کرد:بي شک ملت بيدار ، آگاه ، تابع ولايت فقيه و دشمن شناس ايران با حضور گسترده خود در صحنه هاي مختلف سياسي هرگز نمي گذارند دشمنان در توطئه هاي خود به موفقيت دست يابند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات