امام جمعه شهر خرو نیشابور گفت: جمهوری اسلامی ایران از نظر فناوری نانو، سلول‌های بنیادی، صنایع دفاعی، تحصیلات دانشگاهی، میزان با سوادی و برخی شاخص‌های بهداشتی و درمانی در سطح جهان دارای رتبه ممتازی است.
کد خبر: ۹۰۹۵۵۸۲
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام جواد غلامی در تظاهرات ۹ دی نیشابور، افزود: خیانت است این دوران با برکت را با دوران منحوس پهلوی مقایسه کنید و این همه دستاورد نادیده گرفته شود.

وی اضافه کرد: در دوران پهلوی، کوه‌های آرارات به ترکیه و سرچشمه‌های هیرمند به افغانستان داده و بحرین از ایران جدا شد، اما در مقطع جمهوری اسلامی با وجود جنگ تحمیلی حتی یک سانتی متر از ایران جدا نشد.

این مدرس حوزه و دانشگاه با بیان اینکه بصیرت این است بدانیم دشمن از چه سوراخی وارد می‌شود و چه قصدی دارد، تاکید کرد: باید شیاطین را شناساند و اولویت‌ها و مسائل روز را بشناسیم و در حفاظت از انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت کوتاهی نکنیم.

در ابتدای مراسم رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور گفت: ۹ دی روز تجلیل از مردم مقاوم، شهید داده و با بصیرتی است که در آن روز تاریخی به میان آمدند و بساط آن فتنه را جمع کردند.

حجت الاسلام علیرضا جوان شیری افزود: پیروزی از آن ملتی است که پای علم ولایت و امامت ثابت قدم بمانند.

مهدی ایروانی شاعر و مداح اهل بیت (ع) به قرائت اشعار خویش درباره وضعیت اقتصادی اجتماعی جامعه پرداخت و خواستار ضرورت پیگیری رفع آن توسط مسئولان شد.

در پایان پرچم‌های آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد و مردم تا مسجد جامع نیشابور تظاهرات کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها