مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی ظهر امروز در مسجد جامع قرچک با حضور مسئولین و شهروندان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۵۵۸۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی ظهر امروز در مسجد جامع قرچک با حضور مسئولین و شهروندان برگزار شد.

امان الله دهقان فرد دیپلمات سابق ایران در جمهوری افغانستان در این مراسم  عاشورای حسینی را سرانجام نفوذ منافقین در ابتدای حکومت اسلام دانست و گفت: این مدل رفتار در طول اسلام رسوخ کرده و تا به امروز رسیده است.

وی ادامه داد: ببینید که از اول انقلاب اسلامی تا به امروز چه فتنه‌هایی برای از بین بردن آن به وجود آمده است، فتنه ۵۸، فتنه منافقین، فتنه سال‌های ۶۸، ۷۸ و فتنه ۸۸ که فتنه اکبر بود ایجاد شد و فتنه‌ای که دشمن برای سال ۹۸ برنامه ریزی کرده است.

کارشناس ارشد روابط بین الملل با بیان اینکه این فتنه‌ها همه در ادامه فتنه‌هایی اوایل اسلام است اضافه کرد: فتنه ۸۸ در بین دیگر فتنه‌ها از همه برجسته‌تر شد چوند در فتنه‌های قبلی چارچوب‌ها رعایت می‌شد و بین خودی و غیرخودی مرزبندی بود، به مقدسات، عاشورا، شهدا و چادر خانم‌ها احترام می‌گذاشتند، اما در سال ۸۸ همه این‌ها شکسته شد.

تجمع مردمی 9دی در قرچک برگزار شد

جانباز دوران دفاع مقدس با یادآوری اینکه قبلاً نوچه‌ها به خیابان می‌آمدند و رهبران در پشت صحنه بودند، افزود: در فتنه ۸۸ کاندیدا‌های ریاست جمهوری، نخست وزیر، رئیس مجلس، روحانیت، منافقین و خیلی‌های دیگر مستقیماً به صحنه آمدند، آنان می‌خواستند هرچه درچنته داشتند بیاورند، اما نتوانستند انسجام مردم را برهم زنند.

کارشناس مسائل سیاسی با اذعان اینکه دشمن ارتش، سپاه و بسیج را نشناخته است، ابراز کرد: دشمن همیشه سیلی محکمی از این ملت خورده است، هرچند باید دانست فتنه‌ها هنوز به اتمام نرسیده است و تا زمانی که، ولی فقیه، جمهوری اسلامی و شعار الله اکبر برقرار باشد و از اهل بیت پیروی کنیم فتنه‌ها ادامه دارد.

وی مطرح کرد: اما بشارت که سربازان جمهوری اسلامی در سراسر این منطقه وجود دارند و تنها منتظر یک اشاره از رهبری بزرگ، محبوب و فرزانه مستضعفین عالم هستند تا پاسخی دندان شکن به متجاوزین دهند و آنان را به قعر زباله دان تاریخ پیوند دهند.

دهقان فرد در پایان با بیان اینکه انقلاب اسلامی متعلق به تمام دنیا است، افزود: این انقلاب صاحب دارد و صاحب آن، مهدی صاحب الزمان (عج) است که دشمن را خوار و زبون کرده است، باید دانست که مردم با ولی فقیه عهد بسته اند و ان شاءالله هرساله ۹ دی را تکرار می‌کنند./#

ارسال نظرات