خبرهای داغ:
یک کارشناس مسائل سیاسی با اشاره بر اینکه تقلب در انتخابات تنها بهانه‌ی دشمن بود گفت: ولایت فقیه راه را برای ما روشن کرد و ملت را از گمراهی نجات داد
کد خبر: ۹۰۹۵۵۸۸
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج سرخه، زهره درزی حرفه در پایگاه آسیه سرخه با اشاره به ۹ دی سال ۸۸ اظهار کرد: ما در آینده متوجه فاجعه‌ای که در سال ۸۸ رخ داد می‌شویم. رهبر معظم انقلاب فرمودند: فتنه ۸۸ از بیرون علیه نظام اسلامی طراحی و سازماندهی شده بود، تکرار نشود تا عبرت بگیریم و هرساله باید این طرح را اجرا کنیم که چرا فتنه ۸۸ اتفاق افتاده است.
کارشناس سیاسی با بیان اقدامات صورت گرفته در دوران فتنه افزود: شعار‌هایی را علیه آرمان‌های نظام دادند، عکس امام را پاره کردند و به لبنان و غزه گفتند که باید علیه نظام اسلامی شعار دهند. رقص و پای کوبی کردند؛ در حالی که ما در انتخابات نیاز به آرامش داریم.
درزی حرفه بیان کرد: در زمان انتخابات موضوع تقلب مطرح شد البته آن‌ها از ماه‌ها قبل بحث تقلب در انتخابات را بیان کرده بودند؛ در حالی که انتخاباتی که در کشور ایران صورت می‌گرفت هیچ گاه تقلبی وجود نداشته است.
وی افزود: همه اعتقاد به قانون اساسی دارند و مرجع بررسی انتخابات وزارت کشور درون جمهوری اسلامی ایران است. قبل از انتخابات هم بحث در مورد تقلب در انتخابات وجود داشت و این تفکر را به مردم هم القا کرده بودند و مردم را آماده کردند که اگر پیروزی پیش نیامد مردم به خیابان‌ها بیایند و اعتراض کنند.
وی گفت: جایگاه ولایت فقیه بسیار مهم است و ما هرگاه به بن بست برسیم ولایت فقیه راه را به ما نشان می‌دهد؛ بنابراین باید دنباله رو ولایت فقیه خود باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها