خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

رفتار شهدا در دوران زندگی نیز عین شهادت بود

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه رفتار شهدا در زمان زندگی نیز عین شهادت بود، گفت: شهیدی کردند تا شهید شدند و هیچ گاه احساس خستگی نکردند.
کد خبر: ۹۰۹۵۶۲۲
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰

رفتار شهدا در زمان زندگی نیز عین شهادت بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ سیدرضا موسوی در همایش خادمین شهدا و یادواره شهدای کربلای 4 و غواص با اشاره به اینکه در کربلای ۴ بهترین فرزندان انقلاب در این عملیات پرپر شدند، اظهار داشت: بچه‌های کربلای 4 با حساسیت خاصی انتخاب شدند تا زمانی که غواص‌های دست بسته را آوردند کسی نگفت در کربلای ۴ چه اتفاقی افتاد.

وی افزود: گارد ریاست جمهوری عراق در این عملیات تا دندان مسلح بود که نگذارد عملیات والفجر ۸ دیگری رقم بخورد.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: حضور در این مراسم نه همت و نه قسمت است فقط دعوت است و باید این امر را جدی بگیرید.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان با ارزش‌های ما بازی می‌کنند، بیان داشت: جنگ ما جنگ ایران و عراق نبود بلکه جنگ جهانی بود چراکه ۵۸ کشور در آن حضور داشتند و ما از ۱۳ تا ۱۶ کشور دنیا در ایران اسیر داشتیم.

موسوی با بیان اینکه کسانی که در جنگ حضورداشتند درس گرفته از پیر و مرادشان بودند و کار را فقط برای رضای خدا انجام می‌دادند، تصریح کرد: شهدا درس و دانشگاه را رها کرده بودند و دانشگاه حسینی و خمینی را انتخاب کردند.

وی افزود: هنوز در باغ شهادت در کشور ما باز است؛ شهدا در تمام شرایط زندگی خود به بقیه یاد می‌دهند چگونه زندگی کنند، شهدای ما خادم بودند و خادمی می‌کردند.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه رفتار شهدا در زمان زندگی نیز عین شهادت بود، گفت: یک بار سواد و کارهای خود را به رخ کسی نکشیدند و بزرگ و کوچک برایشان فرقی نمی‌کرد، شهیدی کردند تا شهید شدند و هیچ گاه احساس خستگی نکردند.

وی افزود: وقتی که به منطقه عملیات کربلای ۴ وارد می‌شویم صدای ناله شهدا را درک می‌کنیم شهدا همیشه از همرزمان خود سبقت می‌گرفتند.

موسوی اظهار داشت: شهدای غواص در آب بدون سنگر و جان پناه بودند و دشمن آنان را در آب به رگبار بسته بود و یکی یکی به شهادت ، شهدا در این عملیات از خودگذشتگی کردند.

 وی با اشاره به دوران اسارت رزمندگان گفت: تا شبی که اسرا تحویل ایران شدند بی نام و نشان بودند و در اسارت نیز رزمندگان اسلام از مبارزه با صدامیان دست بر نداشتند و با وجود شکنجه‌هایی که بر آنان وارد می‌شد تا پای جان خود عمل کردند.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: شهدای غواص سر بزنگاه وقتی نظام از طرف بیگانگان تهدید شد بار دیگر به کمک ولی امرشان آمدند.

وی عنوان کرد: فقط به این دو وصیت شهدا عمل کنیم «ولایت را تنها نگذاریم و گوش به فرمان ولایت باشیم» و «برادر و خواهر عزیزم حجاب؛ حجاب» که دشمن از این دو طریق می خواهد به نظام لطمه بزند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات