خبرهای داغ:
معاون تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد قزوین گفت:

حماسه 9دی سرآغاز ورود انقلاب اسلامی به مرحله جدید

معاون تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین بیان کرد: دستاوردهای حماسه نهم دی از این جهت اهمیت راهبردی دارد که هم حافظ دستاوردهای حماسه 22 بهمن و هم تثبیت کننده ی دستاوردهای حماسه ی 13 آبان است، از این رو افراد و جریان های داخلی و خارجی که از حماسه های 22 بهمن و 13 آبان متضرر شدند، در جریان فتنه در جبهه مقابل ملت ایران قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۰۹۵۶۳۱
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی ماه با حضور مسوولین ادارت، بسیجیان حوزه مقاومت ثامن الائمه و مردم انقلابی شهر رازمیان در سالن اجتماعات این شهر برگزار شد.
حجت الاسلام موسی رجبی رزانی معاون تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در این مراسم با تبریک هفته بصیرت اظهار کرد:‍ نهم دی ‌ماه یوم‌الله است و این روز به عنوان یوم‌الله در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: فتنه‌گران بعد از ساختارشکنی‌ها و هتک حرمت‌ها به مقدسات ملت ایران این موضوعات را بر نتافت و حماسه نهم دی‌ماه را رقم زد و در حقیقت نهم دی‌ماه روز تجدید پیمان ملت با ولایت و آرمان‌های امام راحل و نظام اسلامی بود.
رجبی رزانی یادآور شد: نهم دی‌ماه روز تبلور بصیرت دینی ملت است، مردم فیهم ایران اسلامی در نهم دی‌ماه با حمایت از ولایت فقیه و آرمان‌های نظام و انقلاب جواب محکمی به دشمنان اسلام و قرآن دادند.
این مسوول تصریح کرد: در روز نهم دی ‌ماه ملت ایران علاوه بر خلق حماسه و ثبت برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی نیز ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری محض خود را به در صحنه عمل به اثبات رساندند.
معاون تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین گفت: بررسی علت، روند شکل گیری، اهداف و نتایج و پیامدهای سه واقعه مهم در 12 بهمن 1357، 13 آبان 1358 و 9 دی 1388، نشان می دهد همانطور که امام خمینی (ره) از تسخیر لانه جاسوسی به عنوان انقلاب دوم یاد کردند، حماسه نهم دی را می‌توان سرآغاز ورود انقلاب اسلامی به مرحله جدیدی دانست و از آن به عنوان "انقلاب سوم" یاد کرد و از همین رو بود که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند حماسه نهم دی در یادها باقی خواهد ماند.
رجبی رزانی با بیان اینکه راهبرد رهبری معظم انقلاب اسلامی در قبال جریان داخلی فتنه "رأفت تؤام با اقتدار" بود، اظهار کرد: همین راهبرد هوشمندانه توانست ناآگاهانی را که به واسطه ی کید و ترفند کاسبان قدرت فریب خورده بودند، آگاهی داده و آنها را از جریان مدیریت جریان فتنه جدا نموده و به اقیانوس ملت متصل نماید.
وی افزود: راهبرد نظام در قبال دشمن خارجی نیز "اقتدار" بود و همین راهبرد نیز توانست تا نه تنها تیغ دشمنی امریکا را بی اثر کند، بلکه آنها را به اقدام منفعلانه در قبال ملت ایران وادارد تا جایی که تنها ابزار آنها در تقابل با ملت ایران در جریان فتنه را به اتهام زنی نقض حقوق بشر توسط جمهوری اسلامی ایران منحصر نماید.
این مسوول در تبیین اهداف فتنه گران علیه ملت ایران به تهدیدهای جریان فتنه علیه "استقلال" و "آزادی" اشاره کرده و اظهار داشت: بسترسازی جریان فتنه برای طمع ورزی دشمن و پایمال کردن مرزهای "استقلال" کشور از یک سو و نفی رأی و خواست مردم و به جای آن تحمیل رأی و خواست خود و در نتیجه نقض "آزادی" از سوی دیگر از مهم ترین خیانت های جریان فتنه علیه ملت ایران بوده است.
معاون تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در خاتمه بیان کرد: دستاوردهای حماسه نهم دی از این جهت اهمیت راهبردی دارد که هم حافظ دستاوردهای حماسه 22 بهمن و هم تثبیت کننده ی دستاوردهای حماسه ی 13 آبان است، از این رو افراد و جریان های داخلی و خارجی که از حماسه های 22 بهمن و 13 آبان متضرر شدند، در جریان فتنه در جبهه مقابل ملت ایران قرار گرفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار