خبرهای داغ:
جانشین سپاه صاحب الزمان (عج)

حماسه 9 دی را مدیون هدایت‌های عظیم رهبر انقلاب هستیم

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: برگ برنده و پیروزی عظیم در حماسه 9 دی‌ماه را مدیون هدایت‌های عظیم رهبر معظم انقلاب و حضور بصیرت گونه مردم بوده ایم.
کد خبر: ۹۰۹۵۶۴۰
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ازفلاورجان ، سردار مجتبی فدا  در برنامه تجلیل از دست اندرکاران برگزاری کنگره ملی سرداران و1400 شهید شهرستان فلاورجان اظهار کرد: باید از تلاش افرادی که به دنبال آن هستند یاد و خاطره شهدا فراموش نشود  تشکر کرد چراکه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و قطعا هر اقدامی در این زمینه ماندگار خواهد بود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به 9 دی‌ ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت افزود: خداوند متعال را باید سپاسگزار بود که در جبهه حق قرار داریم و در وانفسای انقلاب که ریزش و رویش‌ها هست جبهه میانی وجود ندارد و برگ برنده و پیروزی عظیم در حماسه 9 دی‌ماه را مدیون هدایت‌های عظیم رهبر معظم انقلاب و حضور بصیرت‌گونه مردم بوده‌ایم.

وی ادامه داد: مردم همواره تکلیف خود را ایفا خواهند کرد و نشان دادند که هرکجا نظام اسلامی نیاز به حضور آنان داشته باشند در کنار آنان خواهند بود و باید کار جهادی را یاد گرفت که کنگره عظیم ملی شهدای فلاورجان الگوی بسیار خوبی برای همگان شد.

سردار فدا بیان کرد:کنگره ملی شهدا شهرستان فلاورجان ظرفیتی را ایجاد کرد که همه به صحنه آمدند و با حضور تمامی سلایق نشان داده شد که حفظ انقلاب و نظام واجب‌تر از مسائل شخصی  و جناحی خواهد بود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در پایان گفت: امید است تا آخر در راه و اهداف و آرمان شهدا بمانیم و با عمل به هنگام خود به دشمنان نظام اسلامی ثابت کنیم که در حمایت از ولایت‌فقیه و نظام اسلامی ثابت‌قدم خواهیم بود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار