فرمانده ناحیه ثارالله یزد:

بصیرت مردم در ۹دی نقشه ها وفتنه های دشمنان را نقش برآب کرد

فرمانده ناحیه ثارالله خاطر نشان کرد : بصیرت مردم در ۹دی نقشه ها وفتنه های داخلی دشمنان را خنثی کرد وشرشان را به خودشان برگرداند و نقش براب کرد.
کد خبر: ۹۰۹۵۶۶۴
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد،بمناسبت سالروز ۹دی روزبصیرت وحماسه حضور مردم ومیثاق امت با ولایت نشست بصیرتی با حضور کارکنان ناحیه ثارالله برگزار شد.
در این نشست "سرهنگ مهدی دهقان" فرمانده ناحیه ثارالله  اظهار داشت: بصیرت مردم در ۹دی باعث شد که نقشه ها وفتنه های داخلی وخارجی خنثی شود وشرشان به خودشان برگردد ودشمنان با این فتنه ها می خواستند مارا به عقب برگردانند و ان حضور وحماسه های دفاع مقدس را با نفوذ خود دفع کنند وبعضی خواص از این امتحان بخوبی در نیامدند وحق را از باطل تشخیص ندهند.
دهقان در ادامه افزود:هوشیاری ودرایت و اشنا بودن مردم به احکام اسلامی باعث شد که دشمنان شرشان به خودشان برگردد و تنها کسی که ایستاد ونگهبانی کرد از رای تک تک مردم مقام معظم رهبری بود وهمه را سفارش کرد به اطاعت از قانون اساسی.
وی تاکید کرد :فتنه گران درسال ۸۸ شیرینی انتخابات را درکام مردم تلخ کردند وهنوز توبه نکردند واز فکر و نقشه خود برنگشتند با اینکه خسارت زدند ومردم انها را کنار زدند.

فرمانده ناحیه ثارالله در پایان خاطر نشان کرد:این عصای رهبری بود که تمام سحروفتنه های فتنه گران را بلعید وباید۹ دی ها وحماسه ها زنده بماند وهمین گرامیداشت ۹ دی هاست که انقلاب را بیمه کرده است و مردم انقلابشان را دوست دارند وپای ان ایستاده اند و به کوری چشم دشمنان چهل سالگی انقلاب رادر۲۲ بهمن امسال جشن خواهند گرفت.
انتهای پیام/ د
ارسال نظرات