فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب:

بصیرت ملت ایران در دنیا بی‌نظیر است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب گفت: بصیرت ملت ایران در دنیا بی‌نظیر است.
کد خبر: ۹۰۹۵۷۰۱
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از تکاب، سرهنگ پاسدار مهدی زینال‌نژاد ضمن تبریک در همایشی که به مناسبت نکوداشت دهه بصیرت و 9 دی در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد:  حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

وی افزود: روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار شد، در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (دامت برکاته) را شاد ساخت.

  این مسئول گفت: نهم دی، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است، روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت شکنی های عده‌ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب گفت: روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

وی افزود: روز نهم دی مردم ایران نشان دادند که با بصیرت هستند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده‌اند هرگز، نه راه را گم می کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است، بر می‌دارند و در نهایت روز نهم دی روزی است که مردم مسلمان و انقلابی ایران نشان دادند که این جمله حضرت امام (ره) را که فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت تان آسیب نرسد» به خوبی در عمل به آن معتقد و پایبند هستند.

انتهای پیام

ارسال نظرات