بسیجیان حوزه یک فاطمیه ناحیه ثارالله با حضور فعال و پرشوردرهمایش بزرگ بصیرت ویژه بزرگداشت حماسه ۹ دی تجدید میثاقی دوباره با ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی نمودند.
کد خبر: ۹۰۹۵۷۰۲
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، بسیجیان حوزه یک فاطمیه ناحیه ثارالله یزد با حضور فعال و پرشور در همایش بزرگ بصیرت باری دیگر تجدید میثاقی دوباره با ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی نمودند .
این همایش بزرگ با حضور بسیجیان و عموم مردم درمسجد روضه محمدیه و با سخنرانی حجه الاسلام دکتر دولابی برگزار شد.
وی دراین مراسم اظهار داشت: دوچیزی که باعث حفظ نظام در برابر خطرات می‌گردد اولی، وابستگی و هم بستگی بین مردم و قواست و دیگری شناخت ماهیت استکبار جهانی است باید به همه بگوییم که آمریکا امام کفراست هیچ عهد و پیمانی را قبول ندارد اروپا نیز چند ماهست ایران را معطل کرده است.
دولایی درادامه باعنوان اینکه ۹ دی ۸۸ از برترین ایام الله تاریخ نظام مقدس اسلامی بود وانقلاب ۵۷ و ۹ دی هردو ویژگی بصیرت مردم را درخودش دارد افزود: دو خطر ایران را تهدید می‌کند اول خطر قاسطین امروز، یعنی حاکمان اشرافی گری که بجای گره گشایی از مردم به فکر پرکردن جیب خودشان هستند خطر دوم مارقین و خوارج زمانند.
در پایان با اشاره به هتک حرمت آشوب گران در  عزاداران امام حسین (ع) در سال ۸۸ اصلی‌ترین عامل مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب مجالس عزاداری و امام حسین (ع) بیان نمود.
انتهای پیام/ د
ارسال نظرات