کارشناس ارشد سیاسی در همایش ۹ دی شهرستان کلات:

دشمن برای تضعیف انقلاب برنامه نفوذ بین خواص را دنبال می‌کند/ مسئولین به مطالبات مردم رسیدگی کنند

کارشناس ارشد سیاسی گفت: امروز دشمن برای تضعیف انقلاب اسلامی برنامه نفوذ بین مسئولان، نخبگان و به نوعی خواص و توده مردم را پیگیری و بررسی می‌کند.
کد خبر: ۹۰۹۵۷۱۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ رجبعلی بازیاد در همایش 9 دی در شهرستان کلات با اشاره به فتنه سال ۸۸ و زوایای مختلف طراحی دشمن در این زمینه و نقش رهبری در کنترل جریان؛ ولایت فقیه، روحانیت و مرجعیت دینی را از نقاط قوت انقلاب اسلامی برشمرد و بیان داشت: دشمن این نقاط قوت و تصمیم ساز را شناسایی کرده و با ترفند‌های مختلف در صدد نفوذ است.

وی با بیان اینکه ملت همیشه بیدار و با بصیرت و اتکا به ایزد منان و با پشتیبانی از ولایت فقیه و ولایت مداری، تمام نقشه‌های دشمن را نقش برآب کرده است، ابراز امیدواری کرد و افزود: اگر بصیرت و آگاهی باشد گرفتار فتنه‌ها نخواهیم شد و انقلاب اسلامی ایران به انقلاب حضرت مهدی (عج) پیوند خواهد خورد.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان برای فتنه در سال ۹۸ برنامه ریزی کرده اند که یکی از زمینه‌های این توطئه ایجاد نارضایتی اجتماعی در بین مردم است؛ لذا مسئولین سیاسی کشور و نهاد‌های انقلابی باید دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب را به مردم یادآوری کنند و درصدد رفع کم و کاستی‌ها و حل مطالبات آن‌ها باشند.

بازیاد با اشاره به اینکه هدف اصلی فتنه گران در سال ۸۸ براندازی نظام اسلامی بود، تصریح کرد: امروز دشمن برای تضعیف انقلاب اسلامی برنامه نفوذ بین مسئولان، نخبگان و به نوعی خواص و توده مردم را پیگیری و بررسی می‌کند.
 
وی در پایان با اشاره به اینکه بصیرت، بهترین سلاح مبارزه با دشمن است، ادامه داد: افزایش بصیرت و شناخت ملت، مانع از تکرارفتنه‌ای دیگر در کشور خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها