خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی در گرو اتحاد و وحدت آحاد جامعه است.
کد خبر: ۹۰۹۵۷۲۰
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه شورای معاونان بنیاد استان گفت: حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی در گرو اتحاد و وحدت آحاد جامعه است به همین دلیل بایستی بیش از گذشته با هم متحد باشیم.
وی افزود: برگزاری گرامیداشت یوم‌الله‌های مختلف باعث ایجاد و افزایش وحدت بین امت اسلامی می‌شود و باید بر برپایی باشکوه آن اهتمام بورزیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و حضور گسترده آحاد جامعه در راهپیمایی گفت: در این روز مردم نشان دادند که ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب اسلامی عقب‌نشینی نخواهند کرد.
این مسوول گفت: کارکنان تلاش کنند، امور ایثارگران را براساس ضوابط قانونی و بخشنامه‌های اداری انجام دهند تا مشکلی به وجود نیاید.
حقایق‌پور ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله شاهرودی افزود: ایشان یکی از یاران باوفای امام و انقلاب بودند و همواره در زندگی خود تلاش کردند که از ارزش‌ها حراست کنند.
در این نشست همچنین توجه به امور مربوط به «پدافند غیرعامل» با تشکیل کمیته مربوطه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تاکید شد.
همچنین با توجه به آمادگی 320 تن از ایثارگران، نسبت به برگزاری کمیسیون پزشکی در اسفند ماه سال جاری تاکید شد و انجام مقدمات آن مورد بررسی قرار گرفت.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها