مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: طرح شهید بهنام مرادی در بیش از ۶۶ مدرسه استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۰۹۵۷۳۹
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، رضا زینی‌وندمقدم  امروز در دومین همایش تجلی اخلاص که جهت تجلیل از خادمین راهیان نور لرستان  در سالن جلسات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، گفت: هشت سال دفاع مقدس شاید برجسته‌ترین و ارزشمندترین قطعه تاریخ این کشور است که ازنظر ارزش و منزلت با تمام تاریخ این کشور برابری می‌کند.

وی افزود: آنچه فردوسی در شاهنامه در مورد دلاوری‌ها و رشادت مردمان این دیار می‌سراید، در طول دفاع مقدس از سرداران  و رزمندگان اسلام به‌عین قابل‌مشاهده بود.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان  با اشاره به اینکه دفاع مقدس  قطعه بسیار گران‌بهایی از تاریخ کشور ما است که رمز پیروزی، عزت  و سربلندی نظام  است بیان کرد: پاسداشت و حفظ این دوران که لحظه به لحظه آن باید ثبت و ماندگار شود، جهت انتقال به نسل جوان به قطع یقین باعث هویت‌سازی نسل جوان ما خواهد شد.

وی با اشاره به همکاری سپاه و آموزش‌وپرورش درزمینهٔ های مختلف، بیان کرد: بیش از ۴۰ طرح  مشترک با همکاری آموزش‌وپرورش و سپاه لرستان در حال اجراشدن است.

 زینی‌وندمقدم ظهر خاطرنشان کرد: یک هزار و ۲۹۷ پایگاه بسیج در مجموعه آموزش‌وپرورش استان وجود دارد که بیش از 160 هزار بسیجی در این واحدها  فعالیت می‌کنند.

وی  با اشاره به اینکه سال گذشته ۷ هزار دانش‌آموز لرستانی به مناطق عملیاتی اعزام شدند که این تعداد امسال به بیش از ۹ هزار نفر افزایش خواهد یافت. گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طرح‌های زیادی در آموزش‌وپرورش لرستان در حال اجرا  است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان بابیان اینکه طرح شهید بهنام مرادی در بیش از ۶۶ مدرسه استان اجرا می‌شود. خاطرنشان کرد: علاوه بر آن به مناسبت دهه فجر در طرح انقلاب ماندگار هر دانش‌آموز لرستانی یک اثر فرهنگی تهیه خواهد کرد که تا 12 بهمن این آثار جمع‌آوری می‌شود و در دهه فجر از 40 نفر تجلیل می‌شود.

وی گفت: شهدا حق بزرگی به گردن ما دارند و نام و یاد شهدا و عمل  به آرمان شهدا حداقل کاری است که برای آن‌ها که جان خود را فدا کردند  انجام می‌دهیم و وظیفه ما ادامه دادن راه آن‌ها است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات