فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان :

عملیات کربلای ۴ عملیات واقعی و بزرگی بود/ ارزش‌های دفاع مقدس را نباید نادیده گرفت

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: عملیات کربلای ۴ عملیاتی واقعی، وسیع و بزرگ بود، ولی در این روز‌ها افرادی به بهانه باند بازی، جناح گیری و امیال زودگذر دنیا همه ارزش‌ها را زیر پا می‌گذارند.
کد خبر: ۹۰۹۵۷۴۳
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار  مرتضی کشکولی،  امروز در دومین همایش تجلی اخلاص که جهت تجلیل از خادمین راهیان نور لرستان در سالن جلسات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، با اشاره به هجمه‌ای  که درزمینهٔ عملیات کربلای 4 در فضای مجازی  به وجود آمده و هجمه سنگینی است، اظهار داشت: افرادی که تخصص ندارند و مربوط به این عرصه نیستند در این زمینه ورد پیدا کردند و خاطر خانواده این شهدا را مکدر کردند.

وی بابیان اینکه  تیپ 57 حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تنها لشکر موفق عملیات کربلای چهار بود، عنوان کرد: عملیات کربلای 4  عملیاتی واقعی، وسیع و بزرگ بود ولی  در این روزها افرادی به بهانه باندبازی، جناح گیری و امیال زودگذر دنیا همه ارزش‌ها را  زیر پا می‌گذارند.

 فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد: عملیات کربلای 4 یکی از عملیات‌های گسترده و محوری جمهوری اسلامی در طول جنگ بود، اما متأسفانه محورهای این عملیات لو رفت و همین عامل موجب  توقف ادامه آن شد.

 وی با اشاره به اینکه کمتر از دو هفته پس‌ازاین عملیات ناموفق، عملیاتی بر اساس تجارب قبلی طراحی شد که سرنوشت جنگ را مشخص کرد. خاطرنشان کرد: محسن رضایی به‌عنوان یکی از نابغه‌های دوران دفاع مقدس، پس از شکست عملیات کربلای 4 دستور داد همه لشکرهای سپاه در عملیات کربلای 5  از محور عملیاتی تیپ حضرت ابوالفضل (ع)  لرستان در عملیات کربلای 4 استفاده کردند و همین عامل موجب پیروزی بزرگی برای ملت ایران شد.

 کشکولی بابیان اینکه باید همسران و فرزندان شهدا را  درک کرده و مورداحترام قرار دهیم، بیان کرد: مخلص‌ترین افراد برای دفاع از امام، اسلام، میهن و ولایت‌فقیه و قرآن پیش رفتند و عده‌ای از آن‌ها شهید شد و همه ما معتقدیم خون همین شهدا است که سبب حفظ کشور شده است.

 وی بابیان اینکه  حیات انقلاب اسلامی، مقاومت و هر آنچه داریم از جنگ هشت‌ساله است بیان کرد:  لازم است بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرات رزمندگان و خانواده شهدایی که در قید حیات هستند  را به‌عنوان برگی از تاریخ  ثبت کنند.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار