خبرهای داغ:
با حضور فرمانده سپاه استان؛

فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) قم معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه فرمانده و جانشین ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) صبح امروز با حضور سردار شاهچراغی فرمانده سپاه استان قم و جمعی از مسئولان سپاه و بسیج ناحیه و استان در سالن همایش سازمان حج و زیارت قم برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۹۵۷۷۹
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، طی مراسمی که با حضور سردار شاهچراغی فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) برگزار شد، امیر جعفری به عنوان فرمانده جدید ناحیه امام حسین (ع) و رضا اکبری به عنوان جانشین فرماندهی ناحیه معرفی شدند؛ همچنین از تلاش‌های مهدی کبیری پور و حسین درخشان نیا در سمت فرماندهی و جانشینی سابق ناحیه تقدیر شد.
سردار شاهچراغی در این مراسم با سپاس از خدمات ارائه شده از سوی مسئولان ناحیه امام حسین (ع) اظهار داشت: این ناحیه از نظر سرزمینی مهمترین بخش شهر مقدس قم محسوب می‌شود و اتفاقات و حوادث این منطقه تاثیرگذاری فراوانی در سطح کشور دارد و لذا برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی در این ناحیه باید تلاش فراوانی انجام دهیم.
کبیری پور فرمانده سابق ناحیه نیز گفت: در طول ۱۵ ماه خدمت در این ناحیه تجربیات فراوانی کسب کردم و ان شاءالله از این تجربیات در راستای خدمت بیشتر به انقلاب و بسیجیان استفاده خواهم کرد.
جعفری تا پیش از این فرماندهی ناحیه امام حسن مجتبی (ع) را بر عهده داشت و اکبری نیز فرمانده حوزه ۳ شهید عابدی بود؛ مهدی کبیری پور نیز مدتی است به سمت معاونت هماهنگ کننده سپاه استان قم منصوب شده است.
ارسال نظرات