خبرهای داغ:
عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: سالیانه ۳۰۰ هزار تن آسفالت توسط سازمان توسعه و عمران شهرداری تولید می‌شود و باید قرارداد خرید آسفالت توسط شهرداری قم از سازمان توسعه و عمران را اصلاح کنیم.
کد خبر: ۹۰۹۵۸۱۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
تولید سالیانه ۳۰۰ هزار تن آسفالت توسط سازمان توسعه و عمران شهرداری قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مجید اخوان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری با اشاره به عملکرد سازمان توسعه و عمران شهرداری قم اظهار کرد: سالیانه ۳۰۰ هزار تن آسفالت توسط این سازمان تولید می‌شود، به علت نوسانات قیمت قیر شاهد افزایش قیمت آسفالت در سال جاری بودیم و به همین دلیل باید قرارداد خرید آسفالت توسط شهرداری از سازمان توسعه و عمران را اصلاح کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: شهرداری براساس ماده ۳۷ مجوز کاربری موقت به بعضی از صنوف برای حداکثر مدت سه سال می‌داد، در حالی که سیاست شورای اسلامی شهر قم توسعه مشاغل در کاربری‌های مسکونی نیست.



ایجاد مشکلات ترافیکی در شهر قم

روح الله امراللهی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر قم در ادامه این جلسه گفت: اعطای مجوز کاربری موقت تجاری به برخی از مشاغل در شهر در قالب ماده ۳۷ موجب شده است که ماهیت مسکونی برخی از خیابان‌های قم تغییر پیدا کند و مشکلات ترافیکی به وجود بیاید که پیش از این وجود نداشت.
ارسال نظرات