امام جمعه بهاباد با بیان اینکه نهم ۹ دی از جمله ایام‌الله و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است گفت: این روز، یادآور تجدید میثاق آگاهانه امت ایران با ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت امر است.
کد خبر: ۹۰۹۵۸۶۰
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در آئین گرامی داشت نهم دی در مرکز این شهرستان اظهار داشت: این دستاورد حاصل ژرفای بصیرت و آگاهی ملت ایران و مبعث از فرهنگ عاشورایی و حمایت مذهبی است که جهانیان را تسلیم اراده خود کرد، خشم و عصبانیت دشمنان و منافقین را در پی داشت.
وی با اشاره به اینکه احیای ۹ دی به‌عنوان روز بصیرت برای دشمن‌شناسی و شناخت طرح‌های دشمنان نظام است، یادآور شد: مقام معظم رهبری دیده‌بان انقلاب است و اگر ما گوش به فرمان باشیم دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
ابراهیمی بشکانی تصریح کرد: این روز مهم در تاریخ انقلاب با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله شد، در این روز ماندگار تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران حماسه‌ای دیگری آفریدند و دشمنان خدا را مأیوس و ناامید ساختند.
امام جمعه بهاباد با تاکید بر اینکه ۹ دی روزی بود که تولی و تبری را برای همیشه در انقلاب نهادینه کرد، افزود: دشمن برای ۴۰ سالگی انقلاب برنامه دارد و در حال تلاش است تا مردم نتوانند چهل سالگی انقلابشان را جشن بگیرند، چرا که برای نخستین بار است که در تاریخ اسلام از حاکمیت خدا چهار دهه می‌گذرد.
وی با بیان اینکه در این روز حماسی مردم مسلمان و انقلابی ایران عملا نشان دادند پشتیبان ولایت فقیه هستند، تاکید کرد: حماسه ۹ دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است.
امام جمعه بهاباد بیان کرد: مردم ما در این روز به دشمنان داخلی و خارجی ثابت کرد، اگر در جایی و زمانی احساس کنند دشمن قصد دارد نقطه‌ای را زاویه قرار دهد و انحرافی را در پیشرفت بالنده و توفنده انقلاب ایجاد کند با تمام هستی خود پای انقلاب بایستند و نمی‌گذارند که دشمن به اهداف پلید خود دست یابد.
بشکانی یاد آورشد: در یوم‌الله ۹ دی دست الهی با نقش آفرینی مردم ایران در حراست از نظام و حریم ولایت بیرون آمد و این روز باشکوه، انقلاب را در مسیر متعالی خود، ثابت قدم‌تر کرد.
وی تصریح کرد: در ۹ دی ۸۸ عاشوراییان با قیام میلیونی خود علیه وابستگان و وادادگان به استکبار، حرکتی ماندگاری را در تاریخ مبارزات ملت ایران به ثبت رساندند، حرکتی که در رقم خوردن آن، همه دلدادگان به مکتب حسین (ع) با هر سلیقه و گرایشی نقش داشتند و همه طیف‌های سیاسی و گروه‌های اجتماعی اعم از ۴۰ میلیون شرکت‌کننده در انتخابات ۲۲ خرداد ۸۸ را دربرمی‌گرفت.
انتهای پیام /د
ارسال نظرات