خبرهای داغ:
امام جمعه آبادان در آیین بزرگداشت نهم دی ماه سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت:
کد خبر: ۹۰۹۵۹۳۶
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

نهم دی ماه متعلق به عموم مردم است و به دور از تفاوت نظر و اختلاف سلیقه هایی که در کشور وجود دارد همواره پشتیبان نظام و آرمان های امام و رهبری هستیم و خواهیم ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آبادان ، مردم ولایت مدار آبادانی با حضور در مراسم نهم دی ماه بر بصیرت افزایی مردم شهید پرور تاکید کردند. مردم همچنین با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل خواستار هوشیاری مردم و مسئولان و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی همچون همیشه در راستای پیشرفت کشور و مقابله با توطئه های دشمنان شدند.

امام جمعه آبادان در آیین بزرگداشت نهم دی ماه سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: نهم دی ماه متعلق به عموم مردم است و به دور از تفاوت نظر و اختلاف سلیقه هایی که در کشور وجود دارد همواره پشتیبان نظام و آرمان های امام و رهبری هستیم و خواهیم ماند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور با اشاره به اینکه در آتش و دود فتنه ممکن است دشمن با سوء استفاده از ناآگاهی برخی خواص بی بصیرت شیطنیت هایی انجام دهد افزود: به لطف خداوند و بصیرت مردم همواره تیرشان به سنگ می خورد.وی حضور خودجوش مردم را نشانه عشق به نظام و ولایت دانست و افزود: شور و شعور مردم نشاط واقعی انقلاب اسلامی را اثبات می کند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها