جهادگران لشکر 14 امام حسین(ع) منطقه مرزی بم پشت در قالب یک اردو جهادی در حال احداث سه سرویس بهداشتی و یک منزل مسکونی در این منطقه هستند.
کد خبر: ۹۰۹۵۹۷۴
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹

ستوانیکم پاسدار حسین اشرفی زاده، فرمانده حوزه شهید سجاد بخش بم پشت سراوان در گفتگو با خبرنگار بسیج در سراوان، گفت: محرومیت زدایی و کمک به مردم مستضعف جامعه یکی از اقدامات سپاه در چهل سال از انقلاب اسلامی ایران است که به خوبی توانسته در این امر موفق شود و خدمات شایان و ارزنده‌ای را به جامعه ارائه دهد.

وی افزود: خدمات فراوان سپاه و بسیج در راستای آبادانی و رشد و با لندگی جامعه که مانند خورشید، تابان می‌درخشد برکسی پوشیده نیست و با همت پولادین و مضاعف توانسته اند اقدامات مثمر ثمری را در اقصی نقاط کشور خصوصا منطقه جنوب شرق و شهرستان سراوان انجام دهند.

اشرفی زاده بیان کرد: احداث منازل مسکونی، توزیع بسته‌های حمایتی میان خانوار‌های نیازمند، توزیع نوشت افزار میان دانش آموزان بی بضاعت، احداث و مرمت منازل مسکونی و ساخت سرویس بهداشتی کوچکترین خدماتی است که سپاه و بسیج در منطقه سراوان برای افراد کم برخوردار و زدودن غبار محرومیت انجام داده است.

فرمانده حوزه شهید سجاد بم پشت ادامه داد:۱۲ نفرجهاد گران لشکر ۱۴ امام حسن (ع) منطقه مرزی بم پشت شهرستان سراوان نیز در حال احداث سه باب سرویس بهداشتی و یک باب منزل مسکونی هستند.

گفتنی است: این اردوی جهادی که از دو هفته قبل آغاز شده تا چند روز آینده با اتمام سرویس‌های بهداشتی و منزل مسکونی به پایان می‌رسد.
ارسال نظرات