خبرهای داغ:
نظارت ستادی فرماندهی و معاونت های سپاه ناحیه شاهرود از حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) شاهرود انجام شد.
کد خبر: ۹۰۹۵۹۸۰
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نظارت ستادی سه ماه سوم سال ۱۳۹۷ حوزه های مقاومت و اقشار بسیج با حضور فرمانده و معاونت های ستاد سپاه ناحیه شاهرود از حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) انجام شد.
در جلسه جمع بندی این نظارت ستادی که در مسجد رسول اکرم(ص) فرهنگیان برگزار شد، سرهنگ پاسدار جواد عبیری در جمع فرماندهی و اعضا شورای حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) و معاونت های ستاد ناحیه با تقدیر از فعالیت های بسیجیان در راستای اجرای طرح های اعتلای بسیج با بیان اینکه این تلاش ها نزد خداوند دارای اجر و مزد است اظهار کرد: تلاش همه شما و ما اعتلای نظام جمهوری اسلامی و حفظ و حراست از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و امام راحل و شهدا ست و باید با توجه به این موضوع تلاش و فعالیت کنیم.
وی با تاکید بر ترویج فرهنگ بسیج و بسیجی در جامعه در قول و فعل تصریح کرد: تلاش ما باید در جهت خدمت به جامعه در همه عرصه ها باشد و باید در این زمینه تلاش و منویات رهبر انقلاب اسلامی را تحقق بخشیم.
اباذر مطهری فرمانده حوزه هم در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده حوزه خاتم از تلاش فرماندهان پایگاه ها و شورای حوزه در اجرای برنامه ها تقدیر کرد.
در این نشست شورای حوزه ارائه گزارشی از فعالیت ها ارائه کردند و معاونت های ناحیه نیز نتایج نظارت خود را بیان کردند.
لازم به ذکر است نظارت ستادی از حوزه های بسیج مساجد و محلات و جامعه زنان شاهرود دو هفته که آغاز شده و فرماندهی و معاونت های ستاد ناحیه شاهرود از فعالیت های حوزه ها سرکشی و نظارت می کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها