در جلسه شورای واگذاری حق بهره برداری موقت از اماکن عرضه آبزیان مطرح شد؛
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: تمام تلاشمان این است که با حذف واسطه‌ها، ضمن حمایت از تولیدکنندگان، محصولات با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب به دست شهروندان برسد.
کد خبر: ۹۰۹۶۰۵۰
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد با اشاره به تنوع متقاضیان بهره برداری موقت از اماکن عرضه آبزیان از استان‌های مختلف افزود: متقاضیان، علاوه بر استان تهران از استان‌های مازندران، گیلان، گلستان، لرستان، همدان و فارس، تقاضای خود را به ثبت رسانده‌اند.
وی به نقش تغذیه در سلامت شهروندان اشاره کرد و افزود: مصرف ماهی و تازگی آن تاثیر چشمگیری در سلامتی دارد و بخش قابل توجهی از متقاضیان بهره برداری از ماکن عرضه آبزیان، تقاضای عرضه ماهی زنده و بخش دیگری نیز تقاضای عرضه ماهی صید شده در میادین و بازارهای میوه و تره بار را دارند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس آمارهای موجود، سرانه مصرف ماهی در تهران حتی از میانگین مصرف کشور نیز پایین‌تر است که امیدواریم با ایجاد بسترهای لازم از سوی این سازمان، آمار مصرف ماهی به عنوان غذای سلامتی افزایش یابد.

ارسال نظرات