نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه سرخه گفت: مردم ایران باید با اتحاد خود و پشتیبانی از امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و ولایت فقیه بینی دشمنان این نظام را به خاک بمالیم و ۴۰ سالگی انقلاب را جشن گرفته تا به صاحب اصلی آن تحویل نماییم.
کد خبر: ۹۰۹۶۰۸۱
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، حجت الاسلام حسین ابوالقاسمی؛ در جمع پایوران و سربازان این ناحیه با اشاره به بزرگداشت ۴۰ سالگی انقلاب گفت: دونوع نگرانی در خصوص آینده انقلاب وجود دارد، یکی نگرانی مزموم است و آن نگرانی یعنی انقلاب ماندنی نیست، و نمی‌توانیم آن را به ثمر برسانیم، این پسندیده نیست و باید خود را خرج مردم کنیم و این نگرانی مخصوص انسان‌های مادی است و انسان‌های معنوی چنین نگذانی و دغدغه‌ای ندارند.
وی افزود: نگرانی دوم، مثبت است، آیا می‌توانیم در این چند ماهه مانده به ۴۰ سالگی انقلاب استقامت کنیم یا خیر. باید در این چندماه مانده به خاطر خدا و انقلاب و رهبری تمام تلاش خود را کنیم تا بتوانیم توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.
ابوالقاسمی بیان کرد: در حال حاضر دشمنان خارجی و ایادی آنان در داخل دارند با سوء استفاده از وضعیت اقتصادی موجود تمام مشکلات جامعه را بر گردن امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و سردار قاسم سلیمانی می‌اندازند که باید از این‌ها عبور کرد تا مشکلات مردم رفع شود و چرخ اقتصاد خانوده‌ها بچرخد، در صورتی مردم عزیز ما می‌دانند که اگر این دونفر و امثال آنان نبودن، اثری از کشور و انقلاب اسلامی ایران نبود.
وی خاطر نشان کرد: همه ما مردم ایران باید با اتحاد خود و پشتیبانی از امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و ولایت فقیه بینی دشمنان این نظام را به خاک بمالیم و ۴۰ سالگی انقلاب را جشن گرفته تا به صاحب اصلی آن تحویل نماییم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها