مسئول بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان:

تکنولوژی امروز دنیا حاصل ترجمه کتابهای مسلمانان است

مسئول بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان گفت: آمریکا و انگلیس با نماز و روزه ما مشکل ندارند بلکه با عزاداریها امام حسین و ائمه مشکل دارند. زیرا از دل عزاداریها ما در وهب و صد حرمله تولید می شوند.
کد خبر: ۹۰۹۶۰۹۷
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹

علیرضا کیخا، مسئول بسیج دانشجوی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در نشست روشنگری که در حوزه علمیه مکتب نرجس (س) خواهران شهرستان زاهدان برگزار شد، با اشاره به این مطلب که مسئولان در جلسات به صورت شعاری سخنرانی می‌کنند گفت: شعارس صحبت کردن امروزه دیگر کاربردی ندارد، باید مسائل را باز کنیم و ببینیم چه خبر است.

وی افزود: از قرن پانزدهم از قبلش اتفاقاتی افتاد و پارادایمی در عالم رقم خورد، دوران رنسانس دوره‌ای که حرف جدید زدند که انسان محور عالم است، کتب دانشمندان مسلمان را ترجمه کردند، انقلاب ترجمه. جراحی را مسلمانان به اروپایی‌ها یاد دادند، تکنولوژی امروز دنیا حاصل ترجمه کتاب‌های ماست.

کیخا بیان کرد: علم ما را دزدیدند و جلوی حرکت رو به رشد ما را گرفتند، خیلی از دانشمندان علمی دنیا ایرانی‌ها و مسلمانان هستند و پاکستانی ها. گفته اند که انسان خاکی است و هیچ اتصالی به آسمان ندارد.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مکتب لذت گرایی در اروپا، آمریکا و دنیا نهادینه شده، هر چیزی که انسان از آن لذت ببرد ارزش است. آزادی آن گونه که تو می‌خواهی. در غرب مرد با زن ازدواج نمی‌کند، انسان با حیوان ازدواج می‌کند. آمریکا و انگلیس با نماز و روزه ما مشکل ندارند بلکه با عزاداری‌ها امام حسین ع. و ائمه مشکل دارند. زیرا از دل عزاداری‌ها ما در وهب و صد حرمله تولید می‌شوند.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: احمدی روشن ۱۵ سال از زندگی و جوانیش را برای راکتور هسته‌ای اراک گذاشت. در روز شهادتش در راکتور اراک بتون ریختند؛ که این اصلا تصادفی نیست.
ارسال نظرات
آخرین اخبار