خبرهای داغ:
امام جمعه اسدیه:

بصیرت افزایی در نبرد رسانه ای دشمن لازمه حفظ انقلاب است

امام جمعه اسدیه گفت: دشمن به دنبال خسته و ناامید کردن ملت از طریق ایجاد نبرد رسانه ای در کشور است، رسانه های خارجی از برخی موضوعات جامعه از جمله تجمعات کوچک حمایت می کنند که باید جوانان ما نسبت به موضوعات پخش شده از شبکه های خارجی بصیرت و آگاهی داشته باشند چرا که آنان از کاه، کوه می سازند و علیه نظام منتشر می کنند.
کد خبر: ۹۰۹۶۱۲۸
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام مصیب خزاعی امام جمعه اسدیه دوشنبه 10دی ماه در نشست بصیرتی مردم قهستان شهرستان درمیان با بیان اینکه استکبار جهانی پشت پرده فتنه سال 88 بود، افزود: باید با تمام مشکلات پای آرمان های نظام ایستادگی کنیم تا توطئه های دشمنان مثل گذشته راه به جایی نبرد.


وی ادامه داد: در انتخابات سال 88 برخی از یاران نامزد مخالف در آن موقع به دشمنان و منافقان نظام تبدیل شده بودند، آنان با آتش زدن پرچم امام حسین(ع) و عکس امام راحل دل مردم را خون کردند.


وی گفت: ملت بصیر و ولایی ایران اسلامی با حضور میلیونی و پررنگ خود در حماسه 9 دی و با تمام وجود تا پای جان در راستای دفاع از ارزش های انقلاب در مقابل مستکبران، توطئه گران و فتنه گران خارجی و داخلی ایستادند.


خزاعی عنوان کرد: امروز دشمن از راه های مختلف به دنبال است که مردم را از نظام ناامید کند، اما تا جان داریم باید از انقلاب و نظام مقدس خود دفاع کنیم چرا که این نظام و انقلاب همانندی در سطح جهان ندارد.


وی اظهار داشت: دشمن به دنبال خسته و ناامید کردن ملت از طریق ایجاد نبرد رسانه ای در کشور است، رسانه های خارجی از برخی موضوعات جامعه از جمله تجمعات کوچک حمایت می کنند که باید جوانان ما نسبت به موضوعات پخش شده از شبکه های خارجی بصیرت و آگاهی داشته باشند چرا که آنان از کاه، کوه می سازند و علیه نظام منتشر می کنند.


امام جمعه اسدیه با بیان اینکه باید تاریخ اسلام را مطالعه کنیم و از آن درس بگیریم، اضافه کرد: رهبری فرموده اند که جای شهید و جلاد در دهه 60 عوض نشود، امروز برخی افراد می گویند ما هم همانند امام حسین (ع) که حُر را بخشید، باید فتنه گران را ببخشیم، این حرفشان غلط انداز است چرا که حر زمانی بخشیده شد که توبه کرد و علاوه بر این او در مقابل امام حسین(ع) شمشیر بر نداشت.


وی ادامه داد: اما فتنه گران شمشیر برداشتند و با حمایت کشور های خارجی به مقدسات مردم توهین کردند، برخی افراد غلط می کنند که می گویند باید افراد محصور آزاد شوند.


خزاعی اظهار داشت: امروز دشمنان حرف های تخریبی زیادی علیه رهبر معظم انقلاب و شخصیت های بزرگ نظام می زنند تا آنان را تخریب کنند، اگر کسی زیر پرچم الله اکبر نظام باشد و با دشمنان همراهی کند، احمق است.


وی از بسیجیان خواست با توجه به مرزی بودن شهرستان در انجام گشت های محله محور به خوبی با مجموعه سپاه همکاری کنند تا امنیت پایدار در شهرستان باقی بماند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار