خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان:

انکار خدمات نظام همراهی با جنگ روانی دشمن است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: امروز خدمات نظام جمهوری اسلامی نادیده گرفته و برخی پیشرفت هایی که دشمنان ما به آن اقرار می کنند، در داخل انکار می شود.
کد خبر: ۹۰۹۶۱۳۶
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرگرد محمد فاطمی نسب روز دوشنبه 10 دی ماه در آیین معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س) درمیان افزود: دشمن از هر ابزاری و با راه اندازی جنگ های روانی برای القای ناکارآمدی نظام استفاده می کند.


وی بیان کرد: انقلاب و نظام اسلامی با هدایت های رهبری هوشیار و آگاه و حمایت مردم در همه عرصه ها علیرغم توطئه های دشمن دستاوردهای خوبی داشته است که باید در مقابل توطئه های دشمنان این خدمات برای نسل جوان گفته شود.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: اگر جایی در جامعه کم کاری و نارسایی وجود دارد از ضعف ما مسئولان است و نباید پای نظام نوشته شود، هرگاه در جامعه با روحیه انقلابی و جهادی اقدام کرده ایم، پشرفت های خوبی داشته ایم.


وی ادامه داد: به طور مثال در ساخت موشک با چند برابر تکنولوژی و قطعات پیچیده تر از خودرو با روحیه جهادی به خوبی موفق شده ایم اما در جاهایی که واداده بوده ایم و نگاه ما به سمت غرب و اروپا بوده، ضربات سنگینی خورده ایم.


فاطمی نسب با بیان اینکه نظام اسلامی به جامعه ما عزت بخشیده است گفت: ما روزی در این کشور ذلیل بودیم و 60 هزار مستشار آمریکایی، کشور را به ابتذال کشانده بودند اما امروز عزت داریم و رئیس جمهور آمریکا از ترس، شبانه به منطقه سفر می کند.


وی با اشاره به اینکه اندیشه انقلاب اسلامی خارج مرزها به سرعت پیش می رود و تا قلب اروپا صادر می شود گفت: اما در داخل حواسمان به منافقین باشد چرا که امروز منافقین مسعود و مریم رجبی نیستند بلکه منافقین افرادی هستند که گاهی لباس پیامبر را به تن دارند و در صف های نمازجمعه و جماعت حضور دارند ولی دلشان با دشمنان است.


وی با اشاره به اینکه کشورمان از تمام گردنه‌های سخت گذشته است و امروز نیز می‌تواند از گردنه اقتصاد عبور کند اضافه کرد: یکی از مهمترین سرمایه هر کشوری منابع انسانی و خدادادی است که خوشبخانه در کشورمان هر دو مورد را به نحو احسن داریم که باید با تکیه بر این ظرفیت ها برای عبور از جنگ اقتصادی، اقتصادی مقاومتی را محقق کنیم.


در این آیین از خدمات زیور مرادی تقدیر و مجبوبه یاوری نسب به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س) درمیان معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها