حجت الاسلام جعفری از مسوولان و مردم ولایی شهرستان درخواست نمود تا از کمک های مالی خود در ساخت حرم شهدای گمنام دریغ نورزند تا این فضای معنوی هر چه سریعتر تکمیل گردد.
کد خبر: ۹۰۹۶۱۳۷
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان, در آستانه جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نماز وحدت در کوهبنان به میزبانی هیات امنای شهدای گمنام با حضور جمعی از اعضای شورای اداری و تامین ،فرماندهان نظامی و اعضای ستاد نماز جمعه برگزار گردید .

در این جلسه حجت الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان گفت در مراسم یوم الله نهم دی ماه شاهد حضور گسترده و حماسی مسوولان،فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم ولایت مدار و بسیجی شهرستان بودیم که این مهم نشان از بصیرت و وفاداری مردم به ولایت و رهبری است .

وی ابراز داشت شهدای گمنام دارای مقامی بس والا در دنیا و آخرت هستند عزیزانی که جان خود را در راستای دفاع از ارزش های اصیل اسلام و انقلاب فدا نمودند و عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند. 

امام جمعه کوهبنان تاکید نمود شهر  کوهبنان میزبان پنج شهید گمنام است که ساخت و ساز حرم مطهر شهدای کوهبنان در جوار مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرستان در حال انجام است که این مکان در کنار چهار امام زاده واجب التعظیم شهرستان ملجا و ماوایی برای عاشقان و ارادتمندان حسینی و وفاداران به انقلاب و ولایت است .

وی از مسوولان و مردم ولایی شهرستان درخواست نمود تا از کمک های مالی خود در ساخت حرم شهدای گمنام دریغ نورزند تا این فضای معنوی هر چه سریعتر تکمیل گردد.

حجت الاسلام جعفری خاطر نشان کرد بزودی عملیات سنگ کاری دیوارها و کف حرم مطهر شهدای گمنام آغاز خواهد شد تا زمینه برای برگزاری برنامه مذهبی و فرهنگی در این مکان مقدس فراهم گردد .

ارسال نظرات