خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه قاینات:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه قاینات گفت: فتنه، بصیرت افزا است و ایمان، صحت قول و عمل مسؤولین و مردم در این فتنه‌ها مورد آزمایش و امتحان قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۹۰۹۶۱۴۹
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه قاینات در مراسم گرامیداشت ۹ دی‌ماه که با حضور جمعی از مسؤولین و مردم در مسجد امام حسین خضری دشت بیاض  برگزار شد گفت: از ابتدای این انقلاب الهی، خداوند اعجازهای بسیاری را به مردم نشان داد تا باور کنند انقلاب اسلامی توسط امداد غیبی حفظ می‌شود.

"حجت الاسلام اکبرپور" افزود: ملت ایران با دست‌خالی انقلاب کردند و در مقابل استکبار جهانی ایستادند و استقلال و آزادی خود را خواستار شدند.

 وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت و کسانی که در فتنه سال ۸۸ در دفاع از مردم و ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را از دست دادند ادامه داد: در سال ۸۸، تمام دشمنان خارجی با کمک جنبش سبز در داخل برای براندازی نظام اسلامی و برچیده شدن این قدرت شیعیان از هیچ تلاشی فروگذار نبودند.

وی تصریح کرد: فتنه هرچند تبعات دردناک و سختی دارد اما اثرات مثبتی را در جامعه برجای می‌گذارد؛ زیرا فتنه، بصیرت افزا است و ایمان و صحت قول و عمل مسؤولین و مردم در این فتنه‌ها مورد آزمایش و امتحان قرار می‌گیرد. باید در نظر داشت که فتنه‌ها تمام‌شدنی نیست و دشمن با ناکامی درهر فتنه، در پی فتنه‌انگیزی‌های بعدی است.

سرودن شعر در وصف نهم دی ماه،لبیک یا حسین ،سردادن شعارمرگ برامریکا و...،پخش کلیپ از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها