نهمین جشنواره مردمی عمار با رونمایی از فیلم «آسید محمد» با موضوع سرگذشت سردار شهید سید محمد ابراهیمی سر یزدی و با حضور کارگردان و عوامل فیلم در استان یزد برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۹۶۱۸۹
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ مسئول اجرایی نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار یزد با اعلام این خبر گفت: امسال نیز همراه و همگام با سراسر کشور به مناسبت سالروز حماسه بزرگ و مردمی ۹ دی جشنواره مردمی عمار در یزد نیز برگزار می‌شود.

حسین دهقان ضمن گرامیداشت یوم الله ۹ دی بیان داشت: این جشنواره به مدت سه شب از ۴ شنبه ۱۲ دی لغایت جمعه ۱۴ دی از ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر کانون بسیج خیابان حضرت مهدی برگزار خواهد شد.

فرمانده پایگاه بقیه الله (عج) عنوان کرد: امسال کارگاه وورک شاپ و تحلیل و نقد فیلم‌های هالیوودی به این جشنواره اضافه شده است و هر شب مستندی جذاب و پر محتوا را برای بازدید کنندگان در نظر گرفته ایم.

دهقان اعلام کرد: چهارشنبه شب مستند سیاسی فیل و الاغ با موضوع احزاب آمریکا، پنج شنبه مستند زیبای آقای دادستان مربوط به زندگینامه شهید لاجوردی و جمعه شب مستند گزارش چند قتل که مربوط به قتل‌های زنجیره‌ای می‌باشد اکران خواهد شد.

وی اظهار کرد: جمعه شب و به مناسبت اختتامیه جشنواره در استان یزد مراسم رونمایی از فیلم آسید محمد (سرگذشت سردار شهید سید محمد ابراهیمی سر یزدی) با حضور کارگردان فیلم و خانواده محترم شهید ابراهیمی و مسئولین استان برگزار می‌شود.

فرمانده پایگاه بقیه الله ضمن دعوت از مردم ولایتمدار و مسئولین استان جهت حضور در این جشنواره خاطر نشان کرد: وظیفه هر انسان مومنی است که در این برهه از زمان با توجه به هجمه فرهنگی و جنگ اعتقادی تمام عیار غرب بصیرت افزایی کند و لذا در راستای این وظیفه هر ساله اقدام به برپایی این جشنواره می‌کنیم.
انتهای پیام/ د
ارسال نظرات