مدیر مجتمع آموزشی- پژوهشی شهید آوینی وابسته به بسیج سازمان صدا و سیما:

مجتمع شهید آوینی نسلی جدید برای جبهه فرهنگی انقلاب تربیت می‌کند/ ثبت نام 1100 نفر برای شرکت در دوره‌های مجتمع شهید آوینی

مدیر مجتمع آموزشی- پژوهشی شهید آوینی وابسته به بسیج سازمان صدا و سیما گفت: مجتمع آموزشی- پژوهشی شهید آوینی نسلی جدید برای جبهه فرهنگی انقلاب تربیت می‌کند و روی این موضوع تاکید جدی دارد.
کد خبر: ۹۰۹۶۲۰۰
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، مدیر مجتمع آموزشی- پژوهشی شهید آوینی وابسته به بسیج سازمان صدا و سیما گفت: مجتمع آموزشی- پژوهشی شهید آوینی نسلی جدید برای جبهه فرهنگی انقلاب تربیت می‌کند و روی این موضوع تاکید جدی دارد و قطعا افرادی که در دوره‌ها شرکت می‌کنند از این موضوع آگاه هستند.

 

به گزارش روابط عمومی‌بسیج سازمان صدا و سیما، محمد صادق باطنی با اشاره به سابقه 20 ساله مجتمع آموزشی- پژوهشی شهید آوینی اظهار کرد: این مرکز در حوزه تخصصی هنر و رسانه فعالیت دارد و هنرجویان زیادی را برای صدا و سیما تربیت کرده است.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های تابستان که هنوز هم در فصل پاییز و زمستان ادامه دارد مجری‌‌گری و گویندگی است در واقع به خاطر اینکه مرجع رسمی‌برای تربیت مجری و گوینده وجود ندارد مجتمع شهید آوینی تمرکز ویژه‌ای در این حوزه دارد.

مدیر مجتمع آموزشی- پژوهشی شهید آوینی وابسته به بسیج سازمان صدا و سیما از راه‌اندازی مرجع آموزش گویندگی و اجرا در این مجتمع خبر داد و گفت: در این مجتمع گویندگی خبر و رادیو و همچنین اجرای تلویزیون به صورت ویژه تدریس می‌شود که در این دوره‌ها 600 نفر ثبت نام کردند، از این تعداد 200 نفر در مصاحبه پذیرفته شده و در حال حاضر 80 نفر در این دوره‌ها شرکت می‌کنند.

باطنی با بیان اینکه تنوع دوره‌های پاییز و زمستان زیاد است، خاطرنشان کرد: در این دو فصل 25 عنوان کلاس شامل مستندسازی، گویندگی و اجرا، فیلمسازی، برنامه‌سازی تلویزیونی، نویسندگی، خبرنگاری، مدیریت رسانه، گرافیک و ... برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: 500 نفر در این دوره‌ها نام نویسی کردند که از این تعداد 250 نفر برای شرکت در این دوره‌ها انتخاب شدند.

مدیر مجتمع آموزشی- پژوهشی شهید آوینی وابسته به بسیج سازمان صدا و سیما با بیان اینکه منتخبین بعضی دوره‌ها به رسانه‌ها و صدا و سیما معرفی می‌شوند، افزود: از 45 هنرجوی برگزیده دو سال گذشته این مجتمع ضبط تست گرفته شد تا به مدیران معرفی شوند در واقع این دوره‌ها به حدی موثر است که بسیاری از مجریان فعلی صدا و سیما هم برای ارتقای توانمندیشان در این دوره‌ها شرکت می‌کنند.

باطنی با اشاره به توانمندی اساتید مجتمع بیان کرد: اساتید این مجتمع در حوزه تخصصیشان بسیار توانمند هستند و سالها است مجتمع آموزشی- پژوهشی شهید آوینی از حضورشان بهره می‌برد.

وی شرکت کنندگان در این دوره‌ها را از اقشار جوان جامعه معرفی و عنوان کرد: این مجتمع از تابستان امسال روی سن نوجوانی هم تمرکز ویژه‌ای داشته و کلاس‌های گویندگی و اجرا و نویسندگی خلاق هم برایشان برگزار کرده است همچنین مجتمع آموزشی- پژوهشی شهید آوینی از المپیاد سواد رسانه‌ای نوجوانان حمایت ویژه‌ای کرد.

مدیر مجتمع آموزشی- پژوهشی شهید آوینی وابسته به بسیج سازمان صدا و سیما گفت: مجتمع آموزشی- پژوهشی شهید آوینی نسلی جدید برای جبهه فرهنگی انقلاب تربیت می‌کند و روی این موضوع تاکید جدی دارد و قطعا افرادی که در دوره‌ها شرکت می‌کنند از این موضوع آگاه هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار