خبرهای داغ:
مدیر مسؤول روزنامه جوان گفت: دشمنان گویا فراموش کرده اند که انقلاب اسلامی ایران در عاشورای سال ۴۲ کلید خورد، در عاشورای ۵۷ به تکامل رسید و عاشورای سال ۸۸ حماسه نهم دی ماه را خلق کرد
کد خبر: ۹۰۹۶۲۱۳
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان ، عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان شامگاه یکشنبه در جمع مردم باغبهادران به مناسبت یوم الله نهم دی ماه اظهار کرد: بنده خودم در سال ۸۸ در تهران حضور داشتم و از نزدیک شاهد توطئه های دشمنان در کف خیابان ها بودم.

وی با اشاره به حرمت شکنی فتنه گران در محرم سال ۸۸ یادآور شد: دشمنان گویا فراموش کرده اند که انقلاب اسلامی ایران در عاشورای سال ۴۲ کلید خورد، در عاشورای ۵۷ به تکامل رسید و عاشورای سال ۸۸ حماسه نهم دی ماه را خلق کرد.

مدیر مسئول روزنامه جوان با توجه به خاطرات سالیوان، آخرین سفیر آمریکا در ایران خاطرنشان کرد: وی در کتاب خاطراتش گفته است که من فردای عاشورای ۵۷ به دیدار شاه ایران رفتم و شاه از من اوضاع کشور و دیدگاه کشورم در خصوص راهپیمایی بزرگ مردم ایران در عاشورا را جویا شد که من به صراحت به او گفتم که شما با این همه کشتار مردم، دوام نمی آورید که شاه در جواب با حالت ناراحتی گفت، خب اگر قرار است بروم کجا بروم!

وی فتنه ۸۸ را محصول یک طراحی آگاهانه برشمرد و تاکید کرد: بررسی جلسه ای محرمانه در تیرماه سال ۸۷ یعنی یازده ماه قبل از انتخابات ۸۸ ثابت می کند که شورای سیاسی حزب مشارکت در آن حضور داشتند، راه های بررسی به دست گرفتن قدرت در کشور مورد ارزیابی قرار می گیرد.

گنجی افزود: یکی از اعضای حاضر در جلسه مذکور به صراحت گفت که بنده برای به دست گرفتن قدرت در کشور راهکار انقلاب مخملی را در چند کشور نظیر قرقیزستان و گرجستان و اوکراین صربستان اجرایی شده است را پیشنهاد می کنم که در جواب به این شخص یکی از حاضران نام آشنا متذکر می شود که در چنین انقلابی باید هم روی خارجی ها و هم روی داخلی ها حساب باز کنیم.

مدیر مسئول روزنامه جوان تشریح کرد: در انتخابات سال ۸۸ برای اولین بار از یک رنگ انتخاباتی استفاده شد، که در ابتدا این رنگ را به اهل بیت(ع)، بعد به هواداران و بعد از مدتی این رنگ سبز را برای براندازی به کار گرفتند تا جایی که از چند ماه مانده به انتخابات ادعای تقلب در انتخابات را در سر می دادند و در همان زمان کمیته صیانت از آرا شکل دادند.

وی با تاکید براینکه سران فتنه برخلاف توصیه ها و نصحیت های رهبر معظم انقلاب اقدام به تشویش اذهان عمومی کردند، متذکر شد: میرحسین موسوی به صراحت پیش از برگزاری انتخابات و حتی قبل از شمارش آراء اعلام می کرد که برنده قطعی انتخابات بنده هستم و با همین ادعاهای کذب و از پیش طراحی شده کشور را چندین ماه درگیر آشوب کردند.

گنجی با بیان اینکه فتنه ۸۸ صرفا برای براندازی بود، اظهار کرد: عده ای گفتند که اعتراضات جوانان در خیابان ها بخاطر بداخلاقی های احمدی نژاد است، خب اگر این است چرا شعارها علیه احمدی نژاد نبود و صرفا اصل نظام را نشانه رفته بود.

وی شعارهای ساختارشکنانه فتنه گران در سال ۸۸ را طراحی شده و ناشی از یک عقبه فکری دانست و یادآور شد: زمانی که رهبر معظم انقلاب اعلام کردند که کاندیداهای انتخاباتی که رای نیاورده اند موضع شان را نسبت به شعارهای ساختار شکنانه فتنه گران مشخص کنند، امتناء کردند و با صدور بیانیه های متعدد همواره بر آتش آشوب ها می افزودند.

مدیر مسئول روزنامه جوان با اشاره به منتشر شدن کتاب فتنه تغلب که در بردارنده ناگفته هایی از مجموعه اقدامات رهبر معظم انقلاب برای گفتگو با سران فتنه است، تصریح کرد: در این کتاب آمده است که رهبر معظم انقلاب از آقای موسوی مدارک مربوط به تقلب را خواستار شدند که موسوی از اینکار امتناء می کند و در پاسخ به درخواست رهبری می گویند ما چهار نفر یعنی آقای هاشمی، موسوی، خاتمی، و سید حسن خمینی به این جمع بندی رسیده ایم که تقلب شده است.

وی خاطرنشان کرد: گفتگوهای موسوی با نشریه تایمز پیش از انتخابات موجود است که با اندکی تامل در این مصاحبه ها می توان از رویکرد سران فتنه آگاهی پیدا کرد چراکه در این گفتگو خبرنگار تایمز می پرسد که آقای موسوی اگر شما پیروز انتخابات شوید برای اجرای دیدگاهتان با توجه به نقش رهبری در کشور چه خواهید کرد که موسوی در پاسخ بجای ارجاع خبرنگار به قانون به صراحت گفت، تجمعات چشم گیر هفته های گذشته احتمالا ماهیت ساختار قدرت را به نحو بنیادین دگرگون خواهد ساخت و درواقع این کار با فشار به رهبری برای عقب نشینی اتفاق خواهد افتاد، خب با قدری درنگ در این پاسخ متوجه می شویم که چه نقشه هایی در سر می پروراند.

گنجی افزود: خبرنگار تایمز در ادامه از موسوی سوال کرد، که اگر در انتخابات شکست خوردید چه خواهید کرد که موسوی در پاسخ گفت، پیام من پیش از این بارها به جوانان رسیده است و تغییر در روند موجود از مدت ها پیش آغاز شده است و پیروزی در انتخابات بخشی از این تغییر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها