خبرهای داغ:
سردار معرفی گفت: یک عده می خواهند انقلاب را به کنج ببرند. بقای انقلاب به حفظ اسلامیت، ولایت و مردم آن است. باید مسئولان بدانند که برای هر صندلی یک کربلا شهید دادیم و باید انقلابی عمل کنند.
کد خبر: ۹۰۹۶۲۳۴
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان امروز در جمع بانوان تاثیرگذار فرهنگی استان گلستان، وظیفه بانوان فرهیخته را تبیین و تشریح عالمانه دانست و اظهار کرد: ما برای دشمن خواندن استکبار و شعار مرگ بر آمریکا منطق داریم که منطق اسلام، پیامبر، امام و سید الشهدا(ع) است. بهترین روش تاثیرگذاری روش چهره به چهره و اغناسازی با منطق است.

وی افزود: امروز دشمن همه چیز را با صدور انقلاب به کشورهای اسلامی منطقه و تشکیل جبهه های مردمی در سوریه، لبنان، فلسطین و عراق باخته است اما آن وقت عده ای در کشور شعار نه غزه، نه لبنان سر می دهند.

فرمانده سپاه نینوا ادامه داد: آن زمان که زنان ایزدی توسط داعش اسیر شدند اگر حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم نبودند دشمن در مرزهای ما بود. خدمتی که حاج قاسم و شهدای مدافع حرم کردند که بدون شک سخت تر از دفاع مقدس بود، سال ها بعد در انقلاب بیشتر نمایان می شود.

وی با بیان اینکه نباید انقلاب را فدای اشخاص کرد، متذکر شد: یک عده می خواهند انقلاب را به کنج ببرند. بقای انقلاب به حفظ اسلامیت، ولایت و مردم آن است. باید مسئولان بدانند که برای هر صندلی یک کربلا شهید دادیم و باید انقلابی عمل کنند.

وی تاکید کرد: جبهه انقلاب اسلامی نباید کوتاه بیاید. چرا تریبون داران انقلاب اسلامی و منصوبین به امام (ره) فریاد نمی زنند و سکوت می کنند و امام جامعه مجبور است، خود به تنهایی فریاد بکشد.

معروفی با تاکید بر اینکه متاسفانه معضل مدیریت در کشور ما انقلابی عمل نکردن مسئولان است، گفت: رهبر انقلاب هفت واژه انقلاب، انقلابی، انقلابی گری، انقلابی بودن، انقلابی ماندن، انقلابی فکر کردن، و انقلابی عمل کردن را به عنوان گفتمان برای هدایت مسئولان و مردم گوشزد می کنند.

وی با اشاره به قطعنامه 1929 گفت: این قطعنامه اقتصاد ما را نشانه گرفت، حال که در فتنه 88 آبروی نظام را به پرتگاه بردید بعد از آن می گویید که دعوای شخصی بود؟ آن زمان سید الشهدا به فریاد انقلاب رسید و حماسه بزرگ 9 دی را خلق کرد.

معروفی خطاب به بانوان فرهیخته استان گلستان گفت: دشمن به دنبال ایجاد انشقاق و ایجاد فاصله بین نظام و مردم است لذا مسئولیت شما که نخبه ی انقلاب محسوب می شوید در جبهه انقلاب اسلامی سنگین است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان اذعان کرد: باید حقیقت ها را بگویید و در عین حال نباید کسی را تضعیف کنید اما مطالبه شما دوستانه و برحق و دقیق باشد و باعث رشد جامعه اسلامی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها