کارشناس مسائل خاورمیانه در گفتگو با «بسیج»؛
کارشناس مسائل خاورمیانه با بیان اینکه اطمنیان داریم آمریکا به دنبال توطئه جدید و ایجاد بحران در منطقه است، خاطرنشان کرد: مالیات دهندگان آمریکایی توان حمایت از خرج های سنگین نیروهای خارج از مرزشان را ندارند و اگر موفق به ایجاد توطئه جدیدی در منطقه شوند هزینه آن ها به عهده کشورهای مسلمان منطقه خواهند گذاشت.
کد خبر: ۹۰۹۶۲۳۷
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، دکتر صدرالحسینی، کارشناس مسائل خاورمیانه در گفتگو با بسیج با بیان اینکه یکی از دلایل اصلی خروج آمریکا از منطقه به بن‌بست رسیدن هزینه‌های هنگفت بوده است، اظهار داشت: آمریکا پس از هزینه های بسیار انسانی و مادی به دستاوردی نداشت از همین رو مجبور به ترک عراق شد.

 آمریکا به دنبال توطئه جدید در منطقه است

وی افزود: داعش زیر چتر آمریکا در حال زندگی مردن است در حالی که در هیچ منطقه دیگری داعش وجود ندارد و این علارقم اعلام دولت آمریکا مبنی بر مقابله با داعش است که غیرحقوقی و قانونی به شمار می اید.

این کارشناس خاورمیانه بیان کرد: در شرایط کنونی نظام حاکم سوریه بر علیه حضور آمریکا در برخی مناطق این کشور اعلام جرم کرده است و قطعا آمریکا باید این کشور را ترک کند.

صدرالحسینی یادآور شد: با توجه به هزینه های سیاسی و اقتصادی، آمریکا در نظر داشت نظام سیاسی سوریه را تغییر دهد اما دست خالی باید این کشور را ترک کند.

وی با بیان اینکه آمریکا برای از بین بردن داعش به منطقه امده بود و الان که منطقه از حضور داعش پاک شده است باید برود، ادامه داد: بشار اسد در حال عبور از بحران هایی است که امریکا و رژیم صهیونیست برای آن ها درست کرده بودند.

به گفته این کارشناس خاورمیانه منطقه غرب آسیا بسیار پر سود برای دولت آمریکا خواهد بود و شرق و غرب برای تامین انرژی خود نیازمند خاورمیانه هستند.

صدالحسینی در پایان با بیان اینکه اطمنیان داریم آمریکا به دنبال توطئه جدید و ایجاد بحران در منطقه هستند، خاطرنشان کرد: مالیات دهندگان آمریکایی توان حمایت از خرج های سنگین نیروهای خارج از مرزشان را ندارند و اگر موفق به ایجاد توطئه جدیدی در منطقه شوند هزینه آن ها به عهده کشورهای مسلمان منطقه خواهند گذاشت. 

ارسال نظرات