حجت الاسلام شکری از اجرای طرح تعویض قرآن های فرسوده در سطح مساجد استان البرز خبر داد و گفت: این طرح با هدف تبیین توسعه فرهنگ قرآنی و در آستانه برپایی جشنواره قرآنی مدهامتان انجام می شود.
کد خبر: ۹۰۹۶۲۵۴
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، «حجت الاسلام کاظم شکری» در خصوص اعلام خبر اجرای طرح تعویض قرآن های فرسوده گفت: این طرح با همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز و با هدف تبیین توسعه فرهنگ قرآنی انجام می شود.

 اجرای طرح تعویض قرآن های فرسوده در سطح مساجد استان البرز

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با نظر بر این مهم که قرآن های فرسوده برای استفاده می تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد، افرود: متقاضیان می توانند با ارائه قرآن های فرسوده مساجد خود، قرآن های جدید دریافت کنند.

شکری با در نظرگرفتن اهمیت بهره مندی قرآن های نو در مساجد مطرح کرد: متناسب با برپایی جشنواره قرآنی مدهامتان طرح تعویض قرآن های فرسوده در سطح مساجد استان انجام می شود که این مهم در روحیه نوجوانان و جوانان در بهره مندی از قرآن های نو اهمیت بسزایی دارد.

وی خاطرنشان کرد: نگهداری قرآن های قدیمی و آسیب دیده با مشکلاتی همراه است به همین منظور دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در نظر دارد در قالب تجمیع، تریم و تعویض قرآن ها این طرح را اجرا کند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز توضیح داد: براساس اجرای این طرح، قرآن های آسیب دیده به صورت رایگان با هدف توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی تعویض و ترمیم می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها