آخرین مهلت ارسال مقالات به همایش بین‌المللی «سیره علوی» ۳۰ دی ماه است

دبیر اجرایی دهمین همایش بین‌المللی سیره علوی گفت: ۳۰ دی‌ماه آخرین مهلت ارسال مقالات به دهمین همایش بین‌المللی سیره علوی است.
کد خبر: ۹۰۹۶۲۶۴
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام حبیب حاتمی، دبیر اجرایی دهمین همایش بین‌المللی سیره علوی، امروز  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دهمین همایش بین‌المللی «سیره علوی» با هدف معرفی هرچه بیشتر سیره معصومین مخصوصاً امیرالمومنین(ع) در استان لرستان در حال برگزاری است.
وی ضمن تشکر و قدردانی از برگزارکنندگان دوره‌های گذشته این همایش، ادامه داد: با توجه به این‌که نماینده ولی‌فقیه به‌عنوان مسئول همایش هستند این رویداد برای دومین بار به‌صورت بین‌المللی در لرستان توسط دانشگاه لرستان برگزار خواهد شد.
حاتمی با ذکر این مطلب که این همایش در تاریخ هفتم اسفند سال‌جاری در دو پنل اقتصادی و جامعه و با مشارکت شخصیت‌های علمی استانی، ملی و بین‌المللی برگزار خواهد شد، ادامه داد: مهلت ارسال مقالات تا ۳۰ دی‌ماه بوده و علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را در بخش‌های مشخص شده تا تاریخ مذکور به نشانی سایت این رویداد ارسال کنند.
دبیر اجرایی دهمین همایش بین‌المللی سیره علوی در ادامه با اشاره به این‌که داوران پس از ارسال مقالات به‌صورت تخصصی مقالات برتر را انتخاب می‌کنند، افزود: مقالات برتر در مجلات علمی و پژوهشی مورد تأیید وزارت علوم به چاپ خواهد رسید و همچنین در تاریخ هفتم اسفند از افراد برگزیده تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات