خبرهای داغ:
سرپرست استانداری قم گفت: باید شهر قم از معبر به مقصد تبدیل شود، اکنون زمان اقامت مسافرین در این شهر ۶ ساعت است.
کد خبر: ۹۰۹۶۳۱۵
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
میانگین زمان اقامت مسافرین در قم ۶ ساعت است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید محمدرضا هاشمی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان قم در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری با اشاره به حضور گسترده زائرین در شهر قم اظهار کرد: هر سال ۲۴ میلیون زائر به این شهر می‌آیند و ستاد دائمی سفر باید هر دو ماه یک بار در قم برگزار شود تا شاهد کاهش مشکلات زائرین در این شهر باشیم.

وی ادامه داد: باید شهر قم از معبر به مقصد تبدیل شود، اکنون زمان اقامت مسافرین در این شهر ۶ ساعت است، ولی در شهر مشهد این زمان ۴۸ ساعت است و باید برای افزایش زمان اقامت مسافرین در شهر قم تلاش کنیم.

سرپرست استانداری قم افزود: باید به مبلمان شهری در قم توجه کنیم، امنیت، سلامت و اسکان مسافرین در این شهر جزو اولویت‌های مدیریت استان قم است، در این راستا باید نظارت کافی بر رستوران‌های استان صورت بگیرد.

هاشمی معرفی ظرفیت‌های استان قم به زائرین را ضروری دانست و تصریح کرد: باید به دنبال معرفی ظرفیت‌های روستا‌های استان و گسترش بوم گردی در قم باشیم.

وی ادامه داد: حفاری دستگاه‌های خدمت رسان در نقاط مختلف شهر قم باید پیش از ۱۰ اسفندماه به پایان برسد، حضور متخصصان پزشکی در بیمارستان‌های استان در ایام تعطیلات نوروزی ضروری است.

سرپرست استانداری قم خاطرنشان کرد: استان قم یک استان زیارتی است و تکریم زائرین در این استان ضروری است، بیش از ۱۱ هزار تخت اقامتی در قم داریم. بهترین صنایع دستی در این استان است و باید نمایشگاه صنایع دستی قم در ایام تعطیلات نوروزی برپا شود، البته باید ایجاد بازارچه صنایع دستی در استان در آینده در اولویت باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها