خبرهای داغ:
دبیر شورای ترافیک استان قم مطرح کرد

ادامه مشکل کمبود پارکینگ در قم با وجود افزایش آمار مسافرین

دبیر شورای ترافیک استان قم گفت: هر سال آمار ورود مسافرین به شهر قم افزایش پیدا می‌کند، اما با مشکل کمبود پارکینگ در این شهر مواجه هستیم.
کد خبر: ۹۰۹۶۳۱۹
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶
ادامه مشکل کمبود پارکینگ در قم با وجود افزایش آمار مسافرین
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حمید مقدم ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان قم در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری با اشاره به مشکل ترافیکی شهر قم اظهار کرد: هر سال آمار ورود مسافرین به این شهر افزایش پیدا می‌کند، اما با مشکل کمبود پارکینگ در قم مواجه هستیم، شهرداری باید به دنبال ساخت پارکینگ در شهر قم باشد.

وی ادامه داد: ظرفیت اتوبان قم تهران تکمیل شده است و این اتوبان دیگر در ایام پیک در تعطیلات نوروزی جوابگو نیست، باید اداره کل راه و شهرسازی استان قم هر چه زودتر احداث کمربندی جدید شهر قم را آغاز کند.

دبیر شورای ترافیک استان قم افزود: سازمان اتوبوسرانی شهر قم ۳۰۰ اتوبوس دارد، قیمت اتوبوس چند برابر شده است و خرید اتوبوس اعتبار هنگفتی می‌خواهد، شهرداری قم ۳۰ اتوبوس جدید خریداری کرده و به دنبال خریداری ۳۰ دستگاه اتوبوس است.

مقدم با اشاره به افزایش تصادفات در محور‌های استان قم خاطرنشان کرد: در ایام نوروز در سال ۹۷ آمار تصادفات در محور‌های استان افزایش یافت و به دنبال اتخاذ تمهیداتی برای کاهش آمار این تصادفات در ایام نوروز در سال ۹۸ هستیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار