خبرهای داغ:
فرماندار قم گفت: نظارت لازم بر واحد‌های بین راهی استان قم صورت نمی‌گیرد، این ضعف را در ایام نوروز سال ۹۷ شاهد بودیم.
کد خبر: ۹۰۹۶۳۲۳
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱
ضعف نظارت بر واحد‌های بین راهی استان قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، رضا سیار ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان قم در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری با اشاره به وضعیت واحد‌های بین راهی استان قم اظهار کرد: دستگاه‌های مختلف مجوز برای این واحد‌ها می‌دهند، اما نظارت لازم در این زمینه صورت نمی‌گیرد، این ضعف را در ایام نوروز سال ۹۷ شاهد بودیم.

وی ادامه داد: در ایام نوروز با مشکل خروج پزشکان متخصصان از استان قم مواجه هستیم و این مساله موجب می‌شود که بیماران با مشکل مواجه شوند، باید برنامه ریزی لازم برای رفع این مشکل صورت بگیرد.

فرماندار قم افزود: باید برنامه ریزی برای اسکان مسافرین در ایام نوروز در استان صورت بگیرد، در روز‌های ابتدایی در ایام تعطیلات نوروزی با حضور گسترده مسافرین مواجه هستیم، سال گذشته ۳۴۰ هزار اسکان در مدارس قم صورت گرفت.

سیار مسجد جمکران را یک ظرفیت برای استان قم دانست و تصریح کرد: باید تا ایام تعطیلات نوروزی برنامه‌ریزی‌های لازم برای استفاده از ظرفیت‌ها در استان قم برای ارائه به خدمات مسافرین انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: ۴۰ هزار واحد صنفی در استان قم داریم و باید واحد‌های صنفی استان در ایام تعطیلات نوروزی خدمات مناسب را به مسافرین ارائه بدهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها