به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، برگزاری همایش سبک زندگی اسلامی در شهرستان سوادکوه شمالی
آیت الله تبریزیان گسترش بیماری های مختلف را طراحی دشمن دانستند و اظهار داشت: این بیماری ها از راه غذا و دارو وارد بدن می شود و این نقشه ی دشمن و صهیونیزم است، این نقشه ای است که ملت ها را بیمار کنند تا به آن ها دارو بفروشند دارویی بدهند که یک جای بدن را درمان ولی در عوض چند جای بدن را آسیب برساند.
کد خبر: ۹۰۹۶۳۴۸
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، همایش سبک زندگی اسلامی به همت ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی و با همکاری موسسه ریحانه النبی این شهرستان با سخنرانی آیت الله تبریزیان در حسینیه سرچاک برگزار گردید.

در این همایش آیت الله تبریزیان اهمیت طب اسلامی را مورد تأکید قرار داد و گفت: متأسفانه ما در دوره ای قرارداریم که علیرقم وجود امکانات زیاد، بیمارستان و مطب و داروخانه و آزمایشگاه ودانشگاه های علوم پزشکی مردم بیمارتر شده اند.

وی در همین رابطه ادامه داد: امروز 90درصد مردم بیمارند بلکه کمتر کسی یافت می شود که یک یا دو بیماری نداشته باشد نتیجه این پیشرفت و دانش بشری که براساس تجربه بدست آمد این شد که به جای درمان شدن مردم بیمار شدند هیچوقت از اول انقلاب تا به الان آماربیماری ها کمتر نشده است بلکه هرسال آمار بیماری ها بیشتر می شود.

آیت الله تبریزیان گسترش بیماری های مختلف را طراحی دشمن دانستند و اظهار داشت: به نظر می رسد این بیماری ها عمدا ایجاد می شود و این بیماری ها از راه غذا و دارو وارد بدن می شود و این نقشه ی دشمن و صهیونیزم است، این نقشه ای است که ملت ها را بیمار کنند تا به آن ها دارو بفروشند دارویی بدهند که یک جای بدن را درمان ولی در عوض چند جای بدن را آسیب برساند.

وی افزود: امروزه شرکت ها وکارخانه های دارویی بیشترین درآمدها را دارند حتی از شرکت های نفت هم درآمدشان بیشتر است.

ایت الله تبریزیان دشمنی صهیونیزم را مورد تأکید قرار داد و گفت: سخت ترین و بدترین دشمن مومنان یهود است اگر انتظار دارید یهود به ما دارو بدهد سخت در اشتباهیم اگر انتظار داریم غذای سالم دهد سخت در اشتباهیم خدا می فرماید این ها سخت ترین دشمن شماست.

وی ترفند دیگر دشمنان را از بین بردن نسل شیعیان دانست و بیان داشت: صهیونیزم و دشمنان ما هیچوقت به ما دارو نمی دهند بلکه چیزی می دهند که بیماری ما بدتر بشود ، چیزی می دهند که ما را نازا کنند ما را از بین ببرند.یک ترفند دیگرشان فرزند کمتر زندگی بهتر است و میخواهند نسل شیعیان را کم و از بین ببرند.

در ابتدای این دیدار سرگرد محمد رضا خمسیه ضمن تشکر از برگزار کنندگان این همایش طب اسلامی را بسیار با ارزش دانست و گفت: دغدغه امروز مقام معظم رهبری طب ایرانی اسلامی است. جامعه ای که اسلامی است باید طب آن نیز اسلامی باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها