وقت رفتن، ما را به خانه مادرم برد و گفت: مامان بيا اين دخترت با يک دانه اضافه، امانت بود دستم، مواظب امانتم باشيد هوای كوثر را داشته باشيد، بي‌قراری نكندخیلی مراقب محمدامينم باشيد خوب تربيتش كنيد تا همواره باولايت باشد.
کد خبر: ۹۰۹۶۳۷۰
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، پس از سی و اندی ماه همنشینی با عمع سادات در سوریه، خبر آمد که به وطن باز می گردد فقط اندکی صبر باید.

علیرضا بریری یکی از 13 مدافع مازندرانی حرم آل الله که در اردیبهشت 95 حماسه آفریده و در راه حفظ ارزشها و حرم اهل بیت(ع) با مجاهدت وصف ناشدنی به لقا خداوند پیوستند.

گوشه ای از خاطرات خانواده  این شهید قبل از عزیمت به سوریه در ادامه می آید؛ وقت رفتن، ما را به خانه مادرم برد و گفت: مامان بيا اين دخترت با يک دانه اضافه، امانت بود دستم، مواظب امانتم باشيد هوای كوثر را داشته باشيد، بي‌قراری نكند.

خيلی مراقب محمدامينم باشيد خوب تربيتش كنيد تا همواره باولايت باشد، آخرين باری هم كه زنگ زد سه روز قبل از شهادتش بود راستش همه‌اش به عليرضا مي‌گفتم خيلی مراقب خودت باش يعنی شايد تا پايان تماسمان ۱۰ بار به عليرضا همين را مي‌گفتم كه ناگهان گفت: باشد اما داری ميزنی زيرش تو بايد دعا كنی من برم بايد خودت را آماده كنی كه ديگر برنگردم و ديگر برنگشت... ‌

ارسال نظرات
پر بیننده ها