وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کی از نقاط قوت نیرو‌های انقلابی و حزب اللهی این است که با کسی رودربایستی و تعارف ندارند، تا جایی که فردی در مسیر درست حرکت کند از او حمایت می‌کند، اما وقتی از مسیر اصلی منحرف شد دیگر از او حمایت نمی‌کنند و حزب الله مسیرش را در خط ولایت ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۹۰۹۶۵۰۵
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سید محمد حسینی  در مراسم گرامیداشت ۹ دی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در جمع بسیجیان ناحیه حمزه سیدالشهداء(ع) مشهد افزود: احمدی نژاد خدمات زیادی در دوران مسئولیت خود داشت، اما برخی از مواضع وی با آرمان‌ها و ارزش‌های ما و با نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی مغایرت داشت.

وی ادامه داد: یکی از نقاط قوت نیرو‌های انقلابی و حزب اللهی این است که با کسی رودربایستی و تعارف ندارند، تا جایی که فردی در مسیر درست حرکت کند از او حمایت می‌کند، اما وقتی از مسیر اصلی منحرف شد دیگر از او حمایت نمی‌کنند و حزب الله مسیرش را در خط ولایت ادامه می‌دهد.

وی گفت: داشتن بصیرت مسئله‌ای است که تنها مربوط به سال ۸۸ نمی‌شود بلکه مربوط به همه دوران‌ها است. به این معنا که باید همیشه مردم بینش بالایی داشته باشند و تحت تاثیر فضاسازی‌های کاذب قرار نگیرند، مسیر را درست تشخیص دهند، تحولات منطقه و جهان را رصد کنند و موضع گیری دقیق و بهنگام داشته باشند.

وی افزود: در حماسه ۹ دی ماه مردم نشان دادند که بابصیرت هستند و تحلیل درستی از مسائل دارند و تحلیل درست و موضع گیری بجای مردم بود که به قائله فتنه سال ۸۸ پایان داد.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: دشمن به این درک رسیده که با قلدری و قدرت نظامی نمی‌تواند اهداف خود را در ایران عملیاتی سازد لذا درصدد است با شوراندن مردم داخل ایران علیه نظام به هدف برسد و برای رسیدن به این مهم از قدرت رسانه‌ای که در اختیار دارد علیه نظام عمل می‌کند.

وی گفت: علاوه بر این دشمن در کشور‌های مختلف افرادی دارد که تحت سلطه اش هستند و با گرفتن مواجب یا بدون آن، دانسته یا ندانسته با همدستی غرب علیه مردم کشور خودشان عمل می‌کنند لذا این مسائلی است که همواره باید به آن توجه داشت و امکان بروز آن در هر زمانی وجود دارد.

حسینی افزود: همین چند روز قبل رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: ممکن است دشمن در سال ۱۳۹۸ بار دیگر فتنه‌ای برپا کند لذا لازم است که از حوادث سال ۱۳۸۸ درس گرفت. دشمن ۴۰ سال علیه نظام جمهوری اسلامی نقشه کشید و برنامه‌های خرابکارانه زیادی را اجرا کرد، اما همواره تیرش به سنگ خورد و هوشیاری، ایثار و فداکاری و پیوند عاطفی مردم با ولایت و مهدویت نگذاشت که دشمن به هدف خود برسد.

وی ادامه داد: دشمن در فتنه سال ۱۳۸۸ دچار اشتباه محاسباتی شد و نمی‌دانست ایران رهبری مقتدر دارد که اجازه نمی‌دهد چنین توطئه‌هایی به ثمر بنشیند و ملت ایران زیر بار بدعت نمی‌رود و همانطور که از اسلامیت نظام پاسداری می‌کند پای جمهوریت آن نیز ایستاده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها