در جلسه ستاد چهل سالگی انقلاب اسلامی سپاه شاهرود مطرح شد:
در جلسه ستاد چهل سالگی انقلاب اسلامی سپاه شاهرود بر اجرای بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه توسط حوزه‌ها و اقشار بسیج و ارائه خدمات به مناطق محروم شهرستان مطرح شد.
کد خبر: ۹۰۹۶۵۰۶
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه ستاد برنامه‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی سپاه ناحیه شاهرود با حضور فرماندهی، مسئول نمایندگی، ولی فقیه، حفاظت اطلاعات و فرماندهان حوزه‌ها و اقشار بسیج در سالن جلسات شهدای مدافع حم این نهاد برگزار شد.
حجت الاسلام عیسی سلیمانی در این جلسه با اشاره به حدیثی از امام رضا (ع) اظهار کرد: در این حدیث امام رضا (ع) خط مشی مومنان و مسلمانان را بیان کرده و دین کامل را در تبعیت از ولایت و اهل بیت و دشمن با دشمنان اهل بیت بیان می‌فرمایند.
وی افزود: مسیر حرکت ما باید به گونه‌ای باشد که خار چشم دشمنان باشیم و برای دوستان باعث آرامش باشیم و باید هم جاذبه و هم دافعه داشته باشد.
سرهنگ پاسدار جواد عبیری در این جلسه با تقدیر و تشکر از فرماندهان حوزه‌ها بایت نظارت ستادی‌های انجام شده بر توجه به موضوع چهل سالگی انقلاب و برنامه‌های گرامیداشت این ایام تاکید کرد.
در این جلسه فرماندهان حوزه‌ها و اقشار بسیج به ارائه برنامه‌های خود در خصوص ایام چهل سالگی انقلاب پرداختند.
در این جلسه به برگزاری اردوی خانوده شهدا و ایثارگران و برگزاری اردوی تخصصی درمانی بسیج جامعه پزشکی در بیارجمند و پرده خوانی و تئاتر خیابانی و ارائه نمایش بزرگ به مناسبت چهل سالگی انقلاب و طرح محبت ۲ و جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی توسط حوزه‌ها و اقشار در چهل سالگی انقلاب ارائه شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها